Skip to main content
Beantwoord

Kan ik bestaande mail adressen in mailbox verplaatsen naar andere mailbox?

• February 27, 2025
  • 2 reacties
  • 49 keer bekeken

Hallo, ik wil mijn mailadressen reorganiseren. Deze staan nu in verschillende mailboxen (KPN, Xs4all en Demon). Wel alles onder mijn KPN omgeving. Kan ik dit zelf zonder dat ik een adres kwijt raak?

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Ik wil geen forumnaam1, welkom op onze community! zoals ​@WMG-N hierboven al noemt is de makkelijkste optie even te bellen met ons. Mijn collega's kunnen de mail aliassen voor je verplaatsen naar de juiste mailbox. Kom je er een beetje uit?

Je kunt daarvoor ook een belafspraak maken

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • February 27, 2025

@Ik wil geen forumnaam1 

Nee, dat is geen probleem. Wat wel een probleem is dat je de emails die bij al emailaccounts staan kunt verliezen als je niet goed nadenkt.

Doe daarom het volgende:

1)) Maak indien nodig 1 of meer nieuwe emailaccounts aan. Dit kan alleen nog maar met xxxx@kpnmail.nl

2)) Maak bij alle emailaccounts die je wilt verwijderen een “Forward” aan (in de KPN webmail) zodat alle email die binnenkomt bij die accounts (tijdelijk) worden doorgestuurd naar één of meer emailaccounts die je wel wil behouden.

3)) Verplaats m.b.v. jouw emailprogramma alle emails naar de emailaccount(s) die je niet gaat verwijderen. Indien gewenst kan ik dat verder uitleggen.

4)) Bel met de KPN klantenservice (tel. 0800 - 0402 ) en vraag aan hen om de juiste emailadressen te verplaatsen naar het juiste emailaccount. Deze worden dan als een alias aan een ander account gehangen.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 3, 2025

Hoi ​@Ik wil geen forumnaam1, welkom op onze community! zoals ​@WMG-N hierboven al noemt is de makkelijkste optie even te bellen met ons. Mijn collega's kunnen de mail aliassen voor je verplaatsen naar de juiste mailbox. Kom je er een beetje uit?

Je kunt daarvoor ook een belafspraak maken