Skip to main content
Beantwoord

Kan ik de KPN Cloud app ook op een Chromebook downloaden?

• January 27, 2026
  • 7 reacties
  • 42 keer bekeken

kan ik op chromebook ook kpn cloud downloaden

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@JWLu en welkom bij de KPN Community! Fijn dat je al wat hulp hebt gehad. 🙂

Als de app voorkomt in de app store zou dat misschien kunnen lukken, gewoon een kwestie van proberen, doe ik ook vaak zo als ik met de Chromebook werk.

Dit zou ik ook testen op je Chromebook. Als alles daar goed draait dan kun je hem prima gebruiken! 

Wat het inloggen betreft, die is hetzelfde als de inlog voor je KPN mail. Zie hiervoor ook dit topic: Inlog voor KPN Cloud nodig | KPN Community
Als je daar het wachtwoord niet meer van weet dan kun je de stappen voor het resetten van je KPN e-mail wachtwoord doorlopen. 🙂

Hopelijk lukt het zo!

7 reacties

• January 27, 2026

Kun je de app niet vinden in de store?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 27, 2026

Daar gaat het niet om mijn vraag is of ik op chromebook OOK kpn cloud kan draaien

Er zijn programma’s die onder chromebook gewoon niet werken

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 27, 2026

En ik ben mijn inlog gegevens kwijt van kpn cloud

Hoe kan ik die teug zien

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 27, 2026

terug zien 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • January 27, 2026

kan ik op chromebook ook kpn cloud downloaden

Als de app voorkomt in de app store zou dat misschien kunnen lukken, gewoon een kwestie van proberen, doe ik ook vaak zo als ik met de Chromebook werk.

Lukt het niet, dan pak ik weer de Windows laptop. ​@JWLu 

• January 27, 2026

Daar gaat het niet om mijn vraag is of ik op chromebook OOK kpn cloud kan draaien

Ja dat kan. Als de app beschikbaar is in de store. Anders kan het niet.

En dat is ook niet helemaal waar. Maar goed, in eerste instantie: de app. Die moet beschikbaar zijn.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 29, 2026

Hi ​@JWLu en welkom bij de KPN Community! Fijn dat je al wat hulp hebt gehad. 🙂

Dit zou ik ook testen op je Chromebook. Als alles daar goed draait dan kun je hem prima gebruiken! 

Wat het inloggen betreft, die is hetzelfde als de inlog voor je KPN mail. Zie hiervoor ook dit topic: Inlog voor KPN Cloud nodig | KPN Community
Als je daar het wachtwoord niet meer van weet dan kun je de stappen voor het resetten van je KPN e-mail wachtwoord doorlopen. 🙂

Hopelijk lukt het zo!