Skip to main content

goedendag,

Wij hebben ons contract per 31.10.2024 bij jullie opgezegd i.v.m. beëindiging winkel. Nu hebben we nog wel ons emailadres *** Deze is nog in gebruik tot een half jaar opzeggen van het contract. Deze wil ik wel graag overzetten naar email only.

Ik weet dat de kosten € 7,50 per maand zijn. (het klant.nr. is )

Waar moet ik dit aanvragen/melden?

Ik hoor het graag.

mvg

annette Coenen

diederik van Veldhoven

Admin: gegevens verborgen ivm privacy

@annette coenen Dit is een openbaar forum! Het is zeker niet verstandig om je persoonlijke gegevens, zoals het e-mailadres, hier te vermelden. Verwijderen is het advies. Gratis tip! 

dank je

Verder wat betreft je vraag/verzoek, gewoon zelf direct bellen met 0800-0402. Je komt dan in contact met de telefonische klantenservice van KPN. En kan er voor je gekeken worden naar de mogelijkheden. Via het forum is dit niet voor je te regelen. 

Telefoonnummers:

• 0800-0402
  • 1200 (Vanaf een KPN mobiele aansluiting)

Openingstijden:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten

Je kunt ook een terugbel verzoek inplannen:

Verder wat betreft je vraag/verzoek, gewoon zelf direct bellen met 0800-0402. Je komt dan in contact met de telefonische klantenservice van KPN. En kan er voor je gekeken worden naar de mogelijkheden. Via het forum is dit niet voor je te regelen. 

Telefoonnummers:

• 0800-0402
  • 1200 (Vanaf een KPN mobiele aansluiting)

Openingstijden:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten

Je kunt ook een terugbel verzoek inplannen:

Als je belt naar 0800-0402 vraag dan naar de afdeling Opzeggingen. Daar moet je je abonnement wijzigen in een E-mail Only-abonnement, dus het niet opzeggen.

Piet.

Reageer