Skip to main content

kan ik een mail adres voor mijn partner toevoegen op mijn account? Dus met aparte mailbox.

Als je met jouw KPN ID inlogt in KPN e-mail instellingen (https://email.kpn.com/) krijg je een overzicht te zien van jouw huidige e-mailaccount(s). Met behulp van het blauwe plusteken kan je een nieuw e-mailaccount toevoegen. In jouw abonnement heb je recht op 6 e-mailaccounts. Elk account heeft zijn eigen mailbox.


Dank je. Had ik al geprobeerd , maar krijg het nieuwe emailaccount niet zichtbaar op mijn partner pc


Hallo @ALoos die moet je dan nog wel even instellen.

 


Kan jouw partner inloggen in KPN webmail met het aangemaakte account en bijbehorende wachtwoord?

Als een e-mailprogramma zoals Outlook gebruikt wordt kan je de benodigde instellingen vinden op de KPN website:  E-mail (kpnmail), webmail & e-mailadres instellen | KPN


@ALoos 

Heeft jouw partner ook een abonnement bij de KPN ? Zo ja, dan kun je een verzoek indienen om de mailbox van jouw partner te laten overzetten naar jouw abonnement. Dat kan via dit forum of via de KPN Klantenservice ( tel. 0800 - 0402 ).


Is het gelukt om het mailadres in gebruik te nemen @ALoos? Of kunnen jullie hier nog verdere hulp bij gebruiken? 🙂


Hallo, Ik was enkele dagen níet thuis waardoor ik alle adviezen nog niet heb kunnen proberen.  Ik ga het vandaag weer proberen. Alvast dank voor de adviezen.  


Mijn partner kan niet inloggen in KPN webmail met het aangemaakte account en bijbehorende wachtwoord? Ze moet eerst haar

 KPN ID aan haar actief internet account koppelen, wat ze niet heeft.

Het account heb ik dus aangemaakt in mijn internet account.

 

Ik heb geprobeerd om het aan outlook te koppelen, maar daar heb ik een fout gemaakt.

Ik heb het als gegevensbestand ipv e-mail nu bij haar in outlook zitten, maar krijg het niet verwijdert omdat het aan een e-mail account zit. Ik moet het via de e-mail tab verwijderen, maar daar zie ik het account niet??


Heeft jouw partner ook een abonnement bij de KPN ? Zo ja, dan kun je een verzoek indienen om de mailbox van jouw partner te laten overzetten naar jouw abonnement. Dat kan via dit forum of via de KPN Klantenservice ( tel. 0800 - 0402 ).

 

Dit begrijp ik niet helemaal. Wat gebeurd er dan precies?


Ik begrijp het probleem van jouw partner niet. Voor het inloggen bij Webmail is een KPN ID niet nodig. Op het scherm https://webmail.kpnmail.nl/mail/logon.asp wordt alleen gevraagd om e-mailadres en wachtwoord van het e-mailaccount.

Kan je een screenshot laten zien waarop om die KPN ID wordt gevraagd? Poets wel privégegevens weg.


Hallo RBxx,

Ik heb weer geprobeerd in te loggen bij Webmail met het wachtwoord wat we hebben gebruikt bij het aanmaken van het e-mail account voor mijn partner. Dit werkt niet. Wel kunnen we met mijn wachtwoord van mijn KPN account inloggen bij Webmail.

 

Ik weet niet wat er fout is maar ga het e-mail account weggooien en het opnieuw proberen met behulp van bovenstaande adviezen.

 

Nogmaals dank voor de hulp.


Weggooien is niet (direct) nodig. Ik zou eerst het wachtwoord van dat nieuwe e-mailaccount even wijzigen via KPN e-mail instellingen (https://email.kpn.com/) Misschien heb je daar een typfout gemaakt.


Een emailaccount "weggooien" is geen optie. Want het adres word dan een paar maanden in quarantaine gezet en kan niet meer opnieuw geregistreerd worden.


Ik heb het gegevensbestand wat in outlook was aangemaakt verwijdert. Daarna weer geprobeerd om het e-mail account aan outlook te koppelen. Met haar wachtwoord werkte het weer niet. Met mijn wachtwoord wel, MAAR het was een gegevensbestand ipv een e-mail. Hoe dat kan ….?

Heb die weer weggegooid en daarna nog een keer geprobeerd het account toe te voegen en voilà het werkt. 😀We hebben het e-mail account nu in haar outlook. YES!!!

 

Nogmaals dank.


Ah heel fijn dat het, ondanks alle obstakels, toch gelukt is om het op de juiste manier ingesteld te krijgen 😃