Skip to main content
Vraag

Kan ik een @concepts.nl e-mailadres meenemen als ik mijn abonnement wijzig?

• August 13, 2026
  • 5 reacties
  • 59 keer bekeken

Ik heb nu een (oud) 50 Mbit internet abonnement met een bijbehorend @concepts.nl email adres. Blijft deze bestaan indien wordt overgegaan naar de nieuwe KPN (2026) propositie met KPN TV+ bij het verlengen, met een 200 Mbit internet abonnement?

5 reacties

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • August 13, 2026

@JansenJan 

Dat is geen probleem als het gaat om “opwaarderen” van jouw abonnement (hetzelfde klantnummer). Dan verandert er qua email niks.

Zelfs als je een nieuw KPN abonnement (nieuw klantnummer) neemt is dit geen probleem. Dan kun je het concepts emailadres laten overzetten naar het nieuwe abonnement. In dat geval moet je bij jouw nieuwe abonnement eerst één of meer nieuwe accounts aanmaken. Dit kan alleen nog maar een xxxx@kpnmail.nl account zijn. Kopieer / Verplaats m.b.v jouw emailprogramma alle email naar het nieuwe account. Maak dan een terugbelafspraak . Een medewerker van de KPN belt jou terug op een tijdstip dat je thuis bent. De medewerker noteert alle relvante gegevens en zet de overzetting naar het nieuwe account in gang. Dan wordt het concepts emailadres als een alias aan een nieuw xxx@kpnmail.nl account naar keuze gehangen.

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 13, 2026

Dankjewel voor je antwoord! Kun je dan ook nog mailen vanuit het oude e-mailadres, die er als alias aan is gehangen?

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • August 14, 2026

@JansenJan 

Op het moment dat het emailadres is overgezet naar het nieuwe account blijft het concepts emailadres als normaal werken.

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 14, 2026

Oké ja ik bedoelde kun je ook vanuit die oude e-mail naam mailen?

als je verlengt vanuit de verlengsshop naar de nieuwe kpn propositie blijft het klantnummer denk ik gelijk?

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • August 14, 2026

@JansenJan 

Je kunt dan inderdaad email ontvangen en versturen met dat emailadres.

Of je een nieuw klantnummer krijgt weet ik niet. Weet iemand anders hier een antwoord op ?