Skip to main content

Mijn vader heeft een kpnplanet mailaccount en wil dat graag toevoegen aan Gmail op de Windows pc (dus geen app op de telefoon)

Is er een eenvoudig stappenplan waarmee hij dat voor elkaar kan krijgen? Hij komt er zelf niet uit en draait zichzelf in zijn pogingen helemaal vast. 

Als iemand hem aan een duidelijke handleiding kan helpen, dan heel graag!

Hallo @Okergeel 

Jullie kunnen kijken of het met deze handleiding van Google zelf lukt: https://support.google.com/mail/answer/21289?hl=nl&ref_topic=7280290

Nee, ik kom er niet uit. Het zou me zelf wel lukken, maar hoe maak ik hem duidelijk wat hij moet doen. Ik ben ergens anders dus ik moet het via chat/mail aan hem uitleggen. 

Bedankt voor de moeite, ik denk dat dit niet de goede plek is voor de vraag

Misschien kan je met hem meekijken via AnyDesk of TeamViewer?

Dan kan je ook makkelijker aanwijzen wat je bedoeld en waar hij wat moet instellen (je kan het dan ook zelf instellen op zijn PC als het hem zelf toch niet lukt..

Bedankt voor het meedenken, dat ga ik doen!

Nog even om het af te sluiten, het gaat op deze manier niet lukken. Mijn vader is zoiemand die talloze accounts aan elkaar koppelt tot er geen touw meer aan vast te knopen is. Ik ga het bij hem thuis ontrafelen en eenvoudiger maken 

Nogmaals dank!

Ha, mijn stiefvader is er ook zo één @Okergeel (leuke gebruikersnaam!). Heb om die reden ooit 2 uur met Apple aan de telefoon gehangen. 🙃

Is het ontrafelen nog gelukt uiteindelijk?

Reageer