Skip to main content

beste mensen

info@*********.nl 

kan ik bovenstaande adres ook onderbrengen bij kpn?

ik ben lid bij kpn, maar ik heb prive alleen …..@kpn.nl adressen

 

mvrgr rene

 

Admin: E-mailadres verborgen i.v.m. privacy

Nee, KPN biedt al enkele jaren geen webhosting meer aan, en dus ook geen domeinnamen om mails in onder te brengen..


Euhm... het antwoord van @AriënC is iets te kort door de bocht denk ik.

De domeinnaam kunt u niet bij KPN onderbrengen. Als u nog een website heeft ofzo, dan gaat dat ook niet lukken. Maar als u echt alleen een domeinnaam heeft, en u heeft die bijvoorbeeld bij mijndomein.nl staan voor € 12,10 per jaar, dan kunt u de email bij KPN laten verzorgen zonder dat het u iets extra kost. Er vanuitgaande dat u een thuis abonnement bij KPN heeft.

https://forum.kpn.com/e-mail-en-cloud-10/kpn-webmail-update-2021-externe-en-eigen-domein-e-mailaccounts-toevoegen-555238

U moet het alleen wel zelf regelen. KPN doet niets voor u. De enige ondersteuning kunt u via dit forum krijgen. Hier over bellen kunt u vergeten, aan de telefoon hebben ze waarschijnlijk geen flauw idee waar u het over heeft.


Hallo @reclame75, webhosting en aanverwante zaken dat doet KPN consumentenmarkt niet (meer). Zoals @Nick83 al aangeeft kun je wel jouw eigen e-mailadressen via de webmail van KPN gebruiken. 
Zie het kopje "Eigen domein e-mailadressen aanmaken". 

​​​​​​​


Reageer