Skip to main content

Ik gebruik Outlook met freeler. Ik wil binnenkort een nieuwsbrief versturen aan zo’n 200 adressen. Moet ik die adressen splitsen en in een aantal mails verzenden, of kan ik alle adressen (ik kopiëer ze uit een Excel- bestand) in één keer invoeren en verzenden?

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

Ik gebruik Outlook met freeler. Ik wil binnenkort een nieuwsbrief versturen aan zo’n 200 adressen. Moet ik die adressen splitsen en in een aantal mails verzenden, of kan ik alle adressen (ik kopiëer ze uit een Excel- bestand) in één keer invoeren en verzenden?

Volgens mij euhm... kunt u het best een maildienst gebruiken. Bijvoorbeeld MailChimp ofzo.


Hallo @Herman K.W. ,

Probeer het gewoon, ik vind ergens op internet een limiet van 500 e-mailadressen. 
 

Wat zijn de Outlook.com e-maillimieten?

  1. Dagelijkse geadresseerden: 5.000.
  2. Maximale geadresseerden per bericht: 500.
  3. Dagelijkse geadresseerden zonder relatie: 1.000. Notities: Een 'niet-relatieontvanger' is iemand naar wie u nog nooit een e-mail hebt verzonden.

 


Hi @Herman K.W.! Zoals je merkt aan de toon van de reacties is het niet vanzelfsprekend dat het werkt.

Het e-mailadres dat je bij je particuliere KPN abonnement krijgt is niet bedoeld voor zakelijk gebruik. Alles dat daar wel op lijkt, zoals veel soortgelijke e-mails versturen, kan worden gezien als spam of misbruik. Dat kan betekenen dat je e-mailadres een tijdelijke blokkade krijgt. 

Als dat zo is kan je via ons Abuse team de blokkade laten opheffen. 

Het is dus beter om een andere manier te vinden om ze te versturen.