Skip to main content
Vraag

Kan ik mijn bestaande Google One account koppelen aan mijn KPN account?

• February 6, 2025
  • 4 reacties
  • 262 keer bekeken

Kan ik mijn bestaande Google One account koppelen aan mijn KPN account?

Ik begreep dat er sprake is van extra combivoordeel als Google One gekoppeld is aan KPN, echter ik had al een Google One account voordat ik bij KPN kwam. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • February 7, 2025

Hi ​@Gerard2811, welkom bij onze community. 

Op de pagina van Google One op onze website kun je hier alles over lezen. Voor het gemak plak ik het antwoord op je vraag ook hieronder. 🙂

Heb je al Google One? Geen zorgen. Ook als je al een Google One account hebt, kan je Google One bij ons bestellen. Je bestelt dan Google One bij KPN en tijdens het activeren gebruik je het e-mailadres van je lopende Google One account. Tijdens het activeren krijg je daarna de vraag of je jouw account wil overzetten.

In een aantal gevallen kan je Google One niet overzetten:

• Als Google One al gekoppeld is aan een ander KPN account

• Als je een workspace account hebt

• Als het een account van een minderjarige is

• Als het een Google One account die via een andere partner wordt aangeboden.

Je zal dan tijdens het activeren de vraag krijgen om met een ander e-mailadres te activeren of om anders te annuleren.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 11, 2025

Dankjewel ​@Alex van KPN voor de reactie.
De beschrijving op de pagina die je aangeeft is duidelijk. Klopt het dat je na het koppelen van je account het voordeel van jaarbetaling direct bij Google One verliest? Na het koppelen zal het Google One abonnement immers maandelijks via KPN worden afgerekend...

• Deelnemer
  • February 13, 2025

@Alex van KPNbenKPN en je je jaarabonnement geld kwijt of wordt dit met Google verrekend? 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • February 17, 2025

Ik verwacht dat dit afhankelijk is van de aanbieding die je hebt gekozen en de voorwaarden ervan. Je kunt bijvoorbeeld zien per abonnement wanneer deze afloopt en wordt verlengd, ik twijfel dus of dit geldt als je al voor 1 jaar hebt betaald. Wil je dit zeker weten? Vraag het na bij Google.