Skip to main content

Binnenkort krijg ik van mijn werkgever een internetaansluiting voor mijn werk.
Deze internet aansluiting zal niet bij KPN zijn. 
Is er een manier waarop ik mijn bestaande xs4all email kan behouden zonder een aansluiting?

Hallo @Peterwu ,

Als je jouw huidige internetabonnement opzegt via 0800-0402, dan moet je tijdens dat gesprek vragen om een e-mailonly-abonnement. Dat kost 7,50 per maand.


Hallo @Peterwu ,

Als je jouw huidige internetabonnement opzegt via 0800-0402, dan moet je tijdens dat gesprek vragen om een e-mailonly-abonnement. Dat kost 7,50 per maand.

Hallo @Noordzee en @Peterwu ik weet niet of dat voor xs4all-klanten ook geldt. @Peterwu kan beter even met de helpdesk van xs4all contact opnemen naar mijn idee, om teleurstelling te voorkomen.

 

 


Hallo @Peterwu ,

Als je jouw huidige internetabonnement opzegt via 0800-0402, dan moet je tijdens dat gesprek vragen om een e-mailonly-abonnement. Dat kost 7,50 per maand.

Hallo @Noordzee en @Peterwu ik weet niet of dat voor xs4all-klanten ook geldt. @Peterwu kan beter even met de helpdesk van xs4all contact opnemen naar mijn idee, om teleurstelling te voorkomen.

 

 

Ik verwacht dat dit gewoon mogelijk is, omdat ik wel eens eerder hier iets over gelezen heb. Maar inderdaad dan even de speciale klantenservice van Xs4all hierover benaderen. Hieronder staat de link (met de groene letters) met de contactgegevens; 

Behoud huidig abonnement

Je behoudt jouw huidige XS4ALL abonnement met FRITZ!Box modem, tv-ontvangers en XS4ALL e-mailadressen. Ook de XS4ALL klantenservice en technische helpdesk blijven bereiken op hetzelfde telefoonnummer. Kijk op de contactpagina van XS4ALL voor alle contactmogelijkheden.

Edit: 

uit dit topic blijkt bv dat die abonnementen bestaan: