Kan ik mijn email behouden na dat ik een andere provider heb gekregen
Kan ik mijn email behouden na dat ik een andere provider heb gekregen
Email adressen van KPN blijven nog 6 maanden werken als u overstapt naar een andere provider. Daarna worden ze stopgezet.
Hallo
Heb je al opgezegd bij KPN? Normaal gesproken moet je op dat moment aangeven dat je de e-mail adressen wilt behouden en je het abonnement wilt omzetten naar een e-mail only abonnement. Dat kost €7,50 per maand. Doe je dat niet, dan houdt KPN deze e-mail adressen nog gratis 6 maanden actief waarna ze definitief worden verwijderd.
Uit een eerder geval weet ik dat je de omzetting naar e-mail only abonnement ook nog gedurende deze 6 maanden kunt regelen. Bel daarvoor met 0800-0402 en vraag naar de afd. opzeggingen. Via een ticket naar een achterliggende afdeling kan het dan alsnog geregeld worden.
Zie dit topic → https://forum.kpn.com/e-mail-en-cloud-10/e-mail-only-aanvragen-581345
Er is een verschil tussen e-mailadressen en e-mails. E-Mails als berichten kun je uiteraard wel behouden, net zoals je fysieke post als je verhuisd zou zijn.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.