Skip to main content
Beantwoord

Kan ik mijn foto's verwijderen van mijn toestel als ik ze op mijn KPNcloud heb gezet?

• May 16, 2022
  • 7 reacties
  • 169 keer bekeken

Ik heb mijn foto's in de KPN cloud, kan ik ze nu verwijderen van mijn mobiel

Beste antwoord door Hanna_

Hallo @Fred52W, welkom. 

Ja dat is mogelijk! De cloud is namelijk een back up en bewaard de foto's juist wanneer deze niet meer op jou telefoon staan/ er iets met jouw telefoon staan. Kijk voor meer informatie op de webpagina KPN Cloud

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 16, 2022

Zolang je nog voldoende ruimte hebt zou ik ze ook op de mobiel laten. Daar is geen internetverbinding voor nodig om ze te bekijken. Buiten de deur bv.

Ik zie die cloud opslag meer als backup.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 16, 2022

Ruimte is een beetje een probleem aan het worden vandaar de vraag

Dennis Overbeek
Wijsgeer

Ruimte is een beetje een probleem aan het worden vandaar de vraag

@Fred52W als je 1 willekeurige foto vanaf het internet op jou foon plaatst en naar jou KPN Cloud zet en daarna die willekeurige foto van jou foon verwijderd dan kun je kijken of die willekeurige foto nog op jou KPN Cloud staat. 😉

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • May 16, 2022

Volgens mij kunt u die niet verwijderen. Maar probeer het gewoon zou ik zeggen 🙃

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • May 16, 2022

Je kunt altijd naast de cloud, ook gebruik maken van bijvoorbeeld Google Drive. Dan hoef je de foto’s niet op de telefoon te laten staan en kan er ruimte vrij gemaakt worden op de telefoon. @Fred52W 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 17, 2022

gebruik maken van bijvoorbeeld Google Drive

Hier gebruik ik Google Foto's, @Anneke-Anna . Slaat gek genoeg alleen de zelfgemaakte foto's op. Maar hier na ruim 2 jaar nog geen 40% van het telefoongeheugen in beslag.

http://photos.google.com .

Hanna_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • May 18, 2022

Hallo @Fred52W, welkom. 

Ja dat is mogelijk! De cloud is namelijk een back up en bewaard de foto's juist wanneer deze niet meer op jou telefoon staan/ er iets met jouw telefoon staan. Kijk voor meer informatie op de webpagina KPN Cloud