Skip to main content

Goedendag,

Wij gebruiken sinds vele jaren het emailadres @hetnet.nl.

nu zie ik bij mijn KPN account alleen het @kpnmail.nl adres staan. Maar ik ontvang nog wel steeds gewoon mail die is gestuurd naar het adres @hetnet.nl.

mijn vraag is: blijft dat altijd goed gaan zo of moet ik bij het opgeven van mijn emailadres aan iemand, echt het @kpnmail.nl adres gaan geven.

bij de in stellingen in mijn  Ipad zie ik ook alleen het @kpnmail.nl adres staan, maar ook daar ontvang ik nog steeds mail die aan @hetnet.nl zijn geadresseerd.

 

 

Hoi @Schaapje55. Ik zal voor je uitzoeken of het mogelijk is om @hetnet.nl toe te voegen aan jouw abonnement. Wil je in het ‘Persoonlijke opmerkingen’ veld van het KPN Forum profiel het @hetnet email adres achterlaten en jouw naam, postcode en huisnummer? Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?


Je kunt bij @kpnmail.nl adressen prima een @hetnet.nl alias vastleggen.


@Schaapje55 

Als je een nieuw account aanmaakt kun je alleen nog het domein/naam “@kpnmail.nl” gebruiken. Maar je kunt heel goed een “@hetnet.nl” emailadres aan zo'n (nieuw) email-account hangen.

Omdat je dat “@hetnet” emailadres niet in MijnKPN ziet lijkt het erop dat je 2 aparte KPN abonnementen hebt. Klopt dat ?


@Schaapje55 Ik zie dat je jouw gegevens al hebt achtergelaten in het KPN Forum profiel. Het e-mailadres helaas nog niet. Zou je dit alsnog willen doen in het ‘persoonlijke opmerkingen’ veld? Of heb je het al via een andere weg geregeld?


@Schaapje55 Ik zie dat je jouw gegevens al hebt achtergelaten in het KPN Forum profiel. Het e-mailadres helaas nog niet. Zou je dit alsnog willen doen in het ‘persoonlijke opmerkingen’ veld? Of heb je het al via een andere weg geregeld?

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag!