Skip to main content

Stel dat ik over een aantal jaren naar het buitenland verhuis en dus geen glasvezel van KPN meer heb. Kan ik dan wel mijn @kpnmail.nl nog blijven gebruiken?

Of als ik binnen NL blijf, maar geen KPN verbinding meer heb.

(Misschien kijk ik er overheen, maar ik kan die informatie in ieder geval niet vinden.)

Hallo ​@mrz007 , je kan je huidige abonnement omzetten (dus niet opzeggen!) naar email-only. Dan blijf je dus alleen voor je mail bij KPN en kan je je mailboxen blijven gebruiken.

Wanneer je op wil zeggen moet je aangeven dat je de e-mailaccounts wil omzetten naar een e-mail only abonnement.

Je kan daarvoor met de helpdesk bellen (vraag naar de afd. opzeggingen). De kosten van een e-mail only abonnement zijn €7,50 per maand.

Je kunt bij het opzeggen van het abonnement kiezen voor een email-only abonnement. Maar dat kost € 7,50 per maand. En je moet een Nederlands adres hebben denk ik. 

Waarom zou je dat doen? Is duur. Elders kan je voor bijna de helft terecht met een eigen domeinnaam. 

Hier bijvoorbeeld:

https://www.strato.nl/mail/

Of gratis bij Google of Microsoft ofzo.

Beste antwoord door RBxx

Heb je op dit moment een KPN internet abonnement?
Een e-mail only abonnement is alleen beschikbaar voor KPN internet abonnees die hun abonnement opzeggen maar de e-mailaccounts willen behouden.

Bij het opzeggen van internet moet je dan aangeven dat je de e-mailaccounts wil omzetten naar een e-mail only abonnement. Bel daarvoor met KPN klantenservice op 0800-0402 en vraag naar de afd. opzeggingen. De kosten van een e-mail only abonnement zijn €7,50 per maand.

Edit: ik zie zojuist dat ​@XS4-Arjan en ​@Marlon92 mij voor zijn…

Reageer