Skip to main content
Vraag

Kan ik nog toegang tot Tiscali e-mailadres krijgen?

  • 14 August 2024
  • 4 reacties
  • 72 keer bekeken

Begin 2000 had ik een tiscali-mailadres. Na verloop van tijd ben ik overgestapt naar Gmail.

zoveel jaren later zou ik opnieuw toegang willen tot mijn mails in mijn tiscali mailbox want er staan heel wat mails in met emotionele waarde. 
hoe doe ik dat?

kan iemand me helpen?

Bent u al die tijd KPN klant gebleven? 


Hoi @Ilse Rottiers 
Misschien kun je het emailadres terugkrijgen, maar of je de mail nog terugkrijgt denk ik niet.
Overigens is dit een vraag waar je beter over kunt bellen
0800 0402

Bereikbaar op: ma t/m vr tussen 08.00 - 18.00 uur, za. 08:00 - 17:00 uur.

Zon- en feestdagen gesloten.

 


@Ilse Rottiers

Hoelang geleden heb je daar nog email opgehaald / gelezen ? Als dat meer dan 12 maanden geleden was dan is het waarschijnlijk dat dat account/emailadres verwijderd is. Zo'n (“gratis”) emailaccount wordt echter niet zomaar verwijderd. Je krijgt altijd eerst  ruim van te voren een waarschuwingsemail van de KPN.

Maar of dat emailadres nog bestaat kun je beter aan de KPN klantenservice vragen (zie het antwoord van @huistijger )


Hallo @Ilse Rottiers, als het belangrijke e-mails voor jou zijn, snap ik wel dat je graag weer toegang wil hebben tot de e-mails. Je kunt het beste contact opnemen met de collega's van de klantenservice. Een medewerker kan dan kijken of het e-mailadres nog bestaat en hoe je dan vervolgens ook toegang kunt krijgen tot de e-mails. 


Reageer