Skip to main content

Ik wil de door gehaalde mails op de server weer als niet doorgehaald gebruiken, kan dat?

@Willy Peters 

Wat bedoel je met “doorgehaalde mails” ? Bedoel je emails die zijn doorgestreept of bedoel je verwijderde emails ? Of een verwijderd (KPN) email account ?


Ik bedoel verwijderde mails, die staan nog las doorgehaald op de server. Maar die zijn per ongeluk gedeletet en ik wil ze weer terug zetten in de inbox.


heb je niet ergens een mapje met 'Verwijderde mails’ oid?


Kan je die mails naar jouw "postvak in" verplaatsen?


@Willy Peters 

Als de emails niet meer ergens in een map bij de KPN webmail staan dan zijn die emails - jammer maar helaas - definitief verdwenen.


@Willy Peters 

Je kunt nog wel iets doen om in de toekomst dit soort rampen te voorkomen. Maak op jouw laptop in jouw emailprogramma een extra account aan dat met POP werkt. Dan moet je ook een optie aanvinken waardoor jouw emailprogramma een kopie van de opgehaalde email op de KPN server laat staan. Op deze manier heb je altijd een kopie van alle email op jouw laptop staan.


Ik heb de doorgehaalde mails gearchiveerd en die kan ik in postvak in plaatsen maar dan zijn ze weer doorgehaald en die doorhaling wil ik opheffen.


Ik ben ze niet kwijt.