Skip to main content

Ik heb een aantal jaar geleden mijn @tiscali en @telfort emailadressen bij mijn ouders in het abonnement ondergebracht.

Nu heb ik zelf weer een KPN abonnement en wil ik de eerder genoemde email adressen verhuizen naar mijn eigen abonnement.

Is dit iets wat ik zelf binnen KPN ID kan doen of moet daarvoor deKPN helpdesk bellen?

@Glasvezelaanleg 

Er zijn 2 mogelijkheden. Je kunt dit verzoek via dit forum doen of via de KPN klantenservice (tel. 0800 - 0402 ). Dat laatste gaat het snelste.


@Willy22 

Bedankt voor uw reactie.

Helpdesk heb ik gebeld en had een "eindeloze" wachttijd, dus heb dat opgegeven.

Hoe gaat het via het forum in z'n werk?

Bvd


@Glasvezelaanleg 

Vul jouw profiel hier op het forum volledig in. Vermeld daar bij “Opmerkingen” naam, adres, woonplaats, klantnummer, laatste 4 cijfers van het IBAN (alles van jouw ouders). Vermeld daar ook welke emailadressen moeten worden verplaatst (en indien van toepassing) naar welk emailaccount. Heb je een apart “@kpnmail.nl” account onder het abonnement van jouw ouders ? Dan kan de KPN dat account volledig overzetten naar jouw nieuwe abonnment, met behoud van alle emails. Als dat alles gebeurd is plaats dan hier een nieuwe reactie en wacht op de reactie van een moderator (kan nog wel een paar dagen duren). De moderator heeft misschien nog een paar vragen. De moderator kan jouw verzoek uitvoeren of doorsturen naar de juiste KPN afdeling.


Bedankt voor de duidelijke uitleg, dit ga ik morgen even aanpakken.

Fijne avond


Ik heb dan gevraagde gegevens geupdate, is er aanvullende info nodig dan hoor ik dat graag.

Bij voorbaat dank.


Hallo @Glasvezelaanleg, de verplaatsing is voor je aangevraagd. Van de benodigde acties wordt je per sms op de hoogte gehouden.


Super, bedankt voor uw reactie. Ik wacht de sms(en) af.

Bij voorbaat dank.


@Jeroen_dB , ik heb helaas nog geen sms mogen ontvangen. Even voor de duidelijkheid, de sms ga ik ontvangen op het telefoonnummer in mijn profiel 06…..641? 

Bvd


Er is nogmaals een melding aangemaakt om de verplaatsing van beide adressen in gang te zetten. 


Goedemorgen, 

Dank u allen voor uw medewerking, zojuist de melding gekregen dat KPN de emailadressen heeft overgezet.

Dit topic kan wat mij betreft worden gesloten.