Skip to main content

Goedemiddag, om de een of andere reden kan ik na mijn vakantie geen mail meer verzenden vanaf mijn pc op geen enkel mailadres meer eindigend op kpnmail.nl nu heb ik 1 account verwijderd maar die kan ik nu ook niet meer opnieuw aanmaken. Ik heb alle instellingen al geprobeerd maar niets lijkt te werken.

Ook via webmail gekeken daar kan ik wel verzenden en de boxen zowel als op mijn pc als webmail zijn opgeruimd. Via mijn telefoon lukt het wel.

Ik heb niets aan mijn instellingen veranderd want ik was heerlijk op vakantie, voor mijn vakantie heb ik nog gewoon mailtjes verstuurd maar nu lukt dat niet meer wat kan hier de oorzaak van zijn.

Hallo @Dunc71 gebruik je misschien AVG Security of Avast? Er worden de laatste tijd meer problemen gemeld met mail versturen. De gemeenschappelijke factor lijkt daar het gebruik van AVG security. Is dat het geval kijk dan of uitschakelen van uitgaande e-mail (SMTP) scannen voor jou ook de oplossing brengt.

Ga daarvoor naar menu, instellingen, basisbescherming, e-mail schild en dan uitgaande e-mail (SMTP) scannen uitzetten.  

 


Hoi Ruud,

 

Dank voor je bericht Avast is inderdaad het probleem.

Bedankt en een fijne avond.

 

Grt,

 

Duncan


Goedemiddag, om de een of andere reden kan ik na mijn vakantie geen mail meer verzenden vanaf mijn pc op geen enkel mailadres meer eindigend op kpnmail.nl nu heb ik 1 account verwijderd maar die kan ik nu ook niet meer opnieuw aanmaken. Ik heb alle instellingen al geprobeerd maar niets lijkt te werken.

Ook via webmail gekeken daar kan ik wel verzenden en de boxen zowel als op mijn pc als webmail zijn opgeruimd. Via mijn telefoon lukt het wel.

Ik heb niets aan mijn instellingen veranderd want ik was heerlijk op vakantie, voor mijn vakantie heb ik nog gewoon mailtjes verstuurd maar nu lukt dat niet meer wat kan hier de oorzaak van zijn.

inderdaad, heel hartelijk bedankt. Het werkt weer en avast was idd het probleem