Skip to main content

ik heb een oud knoware email adres dat via via via overgenomen is door kpn

het werkte onde naam.knoware@kpnmail tot 25 oktober 2023 maar sinds dien komt geen email meer door . waar ligt dat aan???

het nieuwe adres staat gewoon in mijn webmail van kpnmail maar nieuwe berichten komen er niet meer in

 

@boetie Welkom op het forum. 

Wat lastig dat het niet meer lukt om mail te ontvangen op dit e-mailadres. 

Kun je nog wel mail versturen met het mailadres? 

En lukt het nog wel om in te loggen op de webmail met het e-mailadres dat je noemt?


@boetie

Als versturen niet meer gaat moet je misschien (per emailaccount in jouw emailprogramma) de “verificatie” opties aanvinken en invullen. Dat moet sinds kort bij de KPN (denk:  extra veiligheid).


dank voor de reacties, maar probleem is dat op kpnwebmail de inhoud van de inbox niet klopt , er komt sporadisch een email van het knoware adres door. dus de link van het knoware mail adres geeft niet alles door!.

Ps de mail die ik kreeg van kpn formum, slaat nergens op ik ontvand gewoon de meldingen van kpn forum op mijn mail adres en dat wil ik ook

 


@boetie En als je de tip van @WMG-N opvolgt. 

Lukt het dan wel? 

Wellicht dat je er ook al uitkomt met ons topic over E-mail en wat te doen bij foutmeldingen. 


helaas jullie snappen probleem niet de webmail van kpn waaar mijn oude knoware mail op staat is niet correct, niet ale mails van het knoware account komen daar binnen op de webmail!!!

dus de webmail functioneerd niet voor het oude account wat nu wel onder kpn valt!!!

 


@boetie De tip die @WMG-N geeft gaat ook niet over de webmail, maar het mailprogramma dat je gebruikt. 

Net als het topic dat ik gedeeld heb overigens. 


@boetie

Dus sommige email komt niet meer binnen ? Kun je ook 2 of 3 voorbeelden geven van welke afzender er geen email meer binnen komt ?

Die email wordt zelfs niet in de spammap gezet ? Je hebt deze afzenders ook niet geblokkeerd (in de webmail) ? Dan vrees ik dat er iets mis gaat bij de KPN zelf. Heeft @Raymondt van de afdeling “Abuse” een idee wat er hier mis gaat ? Kan hij kijken in de administratie van de KPN en zien waarom @boetie hier deze problemen heeft ?


@boetie Nog een vraagje.

Zou je onder "persoonlijke opmerkingen" in je forumprofiel nog de gebruikersnaam waarmee je inlogt op de webmail willen invullen waar het in dit geval om gaat? 


gedaan


Hallo @boetie ,

Ik heb even voor je gekeken, en het adres wat je ingevuld hebt staan is niet de gebruikersnaam van de mailbox. Ik raad je aan eens in te loggen met het knoware-adres als gebruikersnaam. Als je dan in de mailbox komt, dan zul je zien dat daar de mails gewoon in staan. Je kunt ook altijd inloggen op MijnKPN om daar een overzicht te vinden van welke mailboxen je hebt, en welke aliassen daar onder zitten.


ik begrijp niet wat je bedoeld.

inloggen met gebruikersnaam (voor knoware) @kpnmail doet het niet met het mij bekende wachtwoord

in mijn kpn staan oa  mailbox gebruikeresnaam punt knoware voor kpnmail

In die mail box komt niet alles binnen.

 

 


Hoi @boetie ,

Je probeert de mail op te halen voor het adres xxx@knoware.nl (waarbij xxx uiteraard vervangen moet worden door je daadwerkelijke adres). Je doet dit door in te loggen op de mailbox xxx.knoware@kpnmail.nl, maar dit is helemaal niet de gebruikersnaam van die mailbox.

Probeer eens bij het inloggen op de webmail, als gebruikersnaam het knoware adres zelf in te vullen, ipv het xxx.knoware@kpnmail.nl, en dan zul je als het goed is zien dat het beter gaat.


Jaa dat is het goede advies.

dank ervoor.

Echter 5 -6 jaar geleden toen werd door kpn voorgeschreven in te loggen met gebruikersnaam.knoware@kpnmail.nl ?

dus.. er is iets gewijzigd door juliie en daar had ik geen weet van! geen mailing rondgestuurd????

groet