Skip to main content

Ik laat mijn HetNet-email altijd automatisch ophalen via Gmail, maar de laatste tijd lukt dat niet meer. Blijkbaar bestaat mijn HetNet-account niet meer sinds eind juni. Als ik probeer in te loggen en opgeef dat ik het wachtwoord ben vergeten, dan zegt de KPN-site dat dit emailadres niet bestaat. In de tussentijd wordt er nog steeds maandelijks geld van mijn rekening gehaald. Hoe kan ik dit corrigeren? Dit is een nieuw KPN-account om dit vraag te kunnen stellen.

Hey Trinsec, dat is een vervelende situatie. Wil je jouw forumprofiel invullen met je postcode en huisnummer en naam contractant. Tevens graag het Hetnetadres waar het om gaat invullen in het veld ‘persoonlijke opmerking’ dan kijk ik dit voor je na.


Bedankt voor de respons. Hierbij de gewenste gegevens ingevuld, hopelijk kun je er wat mee!


Dank je, Trinsec! Het goede nieuws is dat het e-mailadres nog gewoon bestaat. Heb je dit abonnement gekoppeld aan een KPN ID? Als je het abonnement koppelt kun je hem verder via de MijnKPN beheren en ook gemakkelijk het wachtwoord wijzigen.

 

Koppelen gaat als volgt:

  • Log in op de MijnKPN met je KPN ID. Dat kan degene zijn die je ook gebruikt om op het forum in te loggen. Je mag er ook een aparte voor aanmaken als je wilt
  • Eenmaal ingelogd kom je op de intropagina, klik daar op de blauwe knop om een product te koppelen
  • Kies dan voor Thuis, en klik in de tekst op ‘Klik dan hier’
  • Dit opent extra invulvelden, vul daar je klantnummer en dergelijke in om je abonnement te koppelen.

 

Vervolgens kun je in de MijnKPN omgeving e-mailboxen toevoegen en verwijderen. Om je bestaande e-mailbox te beheren kun je vervolgens inloggen op https://email.kpn.com met je KPN ID. Daar kun je het wachtwoord wijzigen en aliassen toevoegen en verwijderen.


Bedankt, ik ben erin. Nu kan ik tenminste wat dingen doen. A propos, ik ben sindsdien verhuisd maar kan niet bellen omdat ik doof ben.  Mijn forumprofiel bevat mijn huidige adres, kan dat doorgevoerd worden?


Fijn dat het gelukt is. En ik heb je adreswijziging bij dezen ook doorgevoerd :slight_smile: Je krijgt daar per e-mail nog een bevestiging van. Dit valt, systeemtechnisch, onder een verhuizing. Dus het kan zijn dat de bevestiging wat standaardteksten heeft over het meenemen van apparatuur en dat soort dingen. Dat kun je natuurlijk negeren want het gaat alleen maar om de e-mail. Daar verandert inhoudelijk verder niets aan.Â