Help mijn freeler login gaat niet meer mijn **********@freeler.nl werkt het wachtwoord niet meer die ik via de IPad had laten onthouden hoe kan ik hem laten resetten naar mijn oude wachtwoord of nieuwe?
Hoi
Je kan meekijken
Bedankt voor de gegevens
Lukt net om in te loggen blijft verkeerd wachtwoord zeggen maar heb ik nooit veranderd sins de start freeler
Ik hoor het wel hoe de reset gaat
Dan zal ik het wachtwoord vernieuwen inderdaad, ik stuur je een privébericht met een tijdelijk wachtwoord.
Je kunt naar email.kpn.com gaan en klikken op "Login voor Freeler”. Hier kan je het tijdelijke wachtwoord gebruiken en daarna kan je daar meteen een eigen wachtwoord instellen. Het eigen wachtwoord kan je daarna in een mailprogramma en de Webmail gebruiken.
Dan zal ik het wachtwoord vernieuwen inderdaad, ik stuur je een privébericht met een tijdelijk wachtwoord.
Je kunt naar email.kpn.com gaan en klikken op "Login voor Freeler”. Hier kan je het tijdelijke wachtwoord gebruiken en daarna kan je daar meteen een eigen wachtwoord instellen. Het eigen wachtwoord kan je daarna in een mailprogramma en de Webmail gebruiken.
Top bedankt Jasper
Graag gedaan! Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.