Skip to main content

Is er deze maand alweer een storing om in te loggen op Webmail? Ik probeer sinds vorige week in te loggen, maar blijkbaar nog niet verholpen.  Zie bijlage.

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Kon net inloggen, maar af en toe zie je geen e-mail maar een leeg veld.

Krijgt u elke keer die melding?


Ik heb zojuist weer proberen in te loggen, en wel met 3 verschillende accounts, maar krijg nog steeds het eerder getoonde beeld.


Zie die melding ook wel eens, maar kon net (met wat haperingen) wel inloggen en de mail bekijken. Dan is het wachten op antwoord van een KPN medewerker tonweb.


Zojuist weer geprobeerd. Zie een reactie van KPN tegemoet, 500W. Dank voor het meedenken!!


Graag gedaan tonweb. Wellicht krijgt u sneller antwoord als u een nieuw topic aanmaakt aangezien deze vraag al aangemerkt staat als opgelost. Hopelijk kunt u snel weer gebruikmaken van de webmail.


@tonweb :

Wat staat er achter het @ teken van jouw emailadres(sen) ? Dat geeft de mensen hier op het forum al een beter idee waar het probleem zou kunnen zitten.


Willy22, ongeacht welk KPN achtervoegsel achter @ ik plaats, ze geven tot op heden nog steeds dezelfde vermelding. dus ik kan niet via KPN-webmail bij mijn emails.

 


@tonweb Welkom op het forum. Mij is geen storing met de webmail bekend, ik heb de laatste tijd ook geen andere klanten gehoord met dit probleem. Wellicht dat je je browser geschiedenis eens leeg zou kunnen maken of een andere browser zou kunnen testen. Heb je trouwens ook al eens geprobeerd op een ander apparaat in te loggen om te kijken of dit wel lukt?


@tonweb Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!


Rutger, Ik heb met mijn iPad wel kunnen inloggen in KPN-Webmail. Dus het ligt aan mijn PC. Zal instellingen daarvan nog eens bekijken. Bedankt voor je suggestie!