Skip to main content

ik heb hetzelfde probleem wat ook HIER uitgelegd word.

ik heb al jaren hetzelfde email adres en krijg te zien dat het niet klopt.

ik heb een mail account van €4 per maand voor deze mail.

dit was eerst een account van Worldonline.nl en dat heb ik sinds 1993 daarna werd het Tiscali en daarna Telfort, heb nooit problemen gehad totdat het KPN werd toen begonnen er bergen spam binnen te komen en nu als klap op de vuurpijl kan ik er niet meer in terwijl elke maand nog steeds €4 wordt afgeschreven.

ik heb contact gehad met een telefoniste via 0800-0402 en die kon mij NIET verder helpen.

op het plaatje heb ik mijn naam weggehaald ivm spam.

klik je op '’

dan kan je het inderdaad vergeten want je komt in het oerwoud terecht wat KPN heet.

klik je op 

Dan kom je verdomme weer in datzelfde oerwoud terecht waar helemaal NIETS te vinden is over MIJn TELFORT E-MAIL ADRES.

Mijn Telfort klantnummer is ***

Min KPN klantnummer is ***

LOS DIT OP !!!!!

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Hallo @RienvH, het inloggen lukt niet begrijp ik. Heb je het ook al eens geprobeerd bij de KPN Webmail? Alle gegevens van Telfort zijn overgezet naar KPN, dus ook jouw e-mailadressen. Het Telfort/Tiscali e-mailadres wat je hebt is niet veranderd, wat gebeurt er als je daarmee probeert in te loggen op mijn link?

Als je het wachtwoord niet meer weet kan je dat resetten via MijnKPN. Als het abonnement waar deze e-mailadressen onder vallen daar niet te zien is kan het zijn dat je die nog moet koppelen, dat kan je doen via de product pagina. Als je daarbij aangeeft dat je niet via de vaste verbinding bent verbonden kan je de gegevens van het e-mailpakket invullen.