Skip to main content

Aangezien mijn mail vd een op de andere dag niet meer werkt op mijn tablet, heb ik al mijn accounts verwijderd en wilde deze opnieuw instellen.

Krijg echter elke keer de foutmelding " De gebruikersnaam of het wachtwoord is onjuist of POP3/IMAP-toegang is niet ingeschakeld voor dit account. Controleer uw e-mailaccountinstellingen op internet en probeer opnieuw" .

Webmail ( gebruik ik nooit)werkt ook niet als ik probeer in te loggen, als ik het tenminste goed doe.

 

Oplossing ??

Overigens werkt alles naar behoren op mijn pc en mobiele tel.

Alleen tablet werkt niet


Hoi @Newbee, welkom op het forum! Als je ook niet op de webmail komt, dan is het waarschijnlijk dat je wachtwoord niet klopt. Je kunt in dat geval het beste een nieuw wachtwoord instellen. Dit doe je door in te loggen op email.kpn.com. Inloggen daar doe je met je KPN ID waarmee je ook inlogt op je MijnKPN. Eenmaal ingelogd op email.kpn.com kies je daar het e-mailadres waar het om gaat. Op de pagina die dan volgt kun je het wachtwoord wijzigen.

Als je dat gedaan hebt, let er op dat je dan ook op de PC en de mobiele telefoon het wachtwoord zult moeten aanpassen.