Skip to main content

Inloggen webmail op pc lukt plotseling niet meer.

Foutmelding bekend bij jullie.

Oplosstappen doorlopen.

Geen oplossing.

Op smartphone geen probleem.

Dus is het is iets in de laptop.

Nog tips?

 

Bij de weg de chat is niet bereikbaar.

Gecommuniceerde wachttijd is niet juist.

 

#help

Hallo @Make , wat voor foutmeldingen krijg je op je pc als je op de webmail in wilt loggen?

 


Gebruikersnaam/wachtwoord niet…

 

Deze is wel goed want op mijn telefoon log ik er mee in.

 

 


Hallo @Make, welkom en sorry voor de late reactie. Heb je de boel inmiddels wel weer aan de praat? Zo niet, zou ik je willen adviseren om toch je wachtwoord voor de webmail te wijzigen. Dat dien je daarna ook op je mobiel te doen. Als het goed is, kan je dan gewoon weer inloggen. Laat je nog even weten of het gelukt is?


Hallo Marcus,

Wijzigen is al gedaan. 

Inloggen lukt nog steeds niet. 

Via de chat verwezen naar het telefoon nummer van de technische afdeling.   afgelopen vrijdag gebeld en maandag zou als het weer doen. Ik heb mijn twijfel daarover uitgesproken en maandag werd dat gevoel bevestigd.  Nog steeds niet kunnen inloggen.  Enfin dit is de stand van zaken.  Hoe is dit wel weer op te lossen? 


Wat vreemd! Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Om welk e-mailadres gaat het? Is dat het hetnet.nl e-mailadres waarmee je ook met je KPN ID inlogt? Zo niet, zou je het betreffende e-mailadres dan onder ‘persoonlijke opmerkingen’ willen zetten? 

 

Je geeft zelf aan dat je het wachtwoord gewijzigd hebt. Je krijgt nu nog steeds de melding dat de gebruikersnaam en/of wachtwoord niet juist zijn? En je kunt met het nieuwe wachtwoord wel nog steeds mail ontvangen op je telefoon? Begrijp ik goed dat je op de smartphone gewoon een e-mail app hebt? Welke is dat dan?


Ola Marcia,

Gevraagde gegevens zijn toegevoegd. 

Ik log op mijn telefoon in net zoals op de laptop.  Via de website van kpn zonder app.

 

 


Ik zie hier ook niets bijzonders, heel erg vreemd. Als je een andere browser probeert, wil het dan misschien wel? Je logt wel in via deze link? Er zijn geen storingen o.i.d., dus als het via de browser op je telefoon lukt, dan is er vanuit ons ook niets geblokkeerd o.i.d. Vul je op je laptop misschien automatisch een oud wachtwoord in? Heb je de cookies, cache, geschiedenis etc. al eens verwijderd?


Ola Marcia,

Oorzaak heb ik zelf gevonden. 

Althans alles werkt weer. 

Ons wachtwoord bestond uit minder dan 10 posities. Dat aangepast en alle apparaten geven weer toegang tot…

 

Dank voor het meedenken. 

 

#delen=hetnieuwe ......


Wat goed! Top dat je het nog even liet weten, wellicht heeft een andere klant hier ook nog iets aan 🙂.