Skip to main content

Probeer steeds  in te loggen

Wifi is goed, wachtwoord is goed.

Zodra ik op log in druk, wordt het ww weer gevraagd, maakt geen verbinding. 

Kan niet op mijn web mail inloggen in Lesbos

Wel op de IP, dus mijn ww is goed

Help!   Probeer al twee dagen bellen KAN  niet.

 

Admin: samengevoegd met je bestaande topic


Kan niet op mijn web mail inloggen in Lesbos

Wel op de IP...

Wat bedoeld u met "IP"?


Wel inloggen op mijn KPN


Hallo @Liesbeth Mal 

 

Het wachtwoord van het KPN ID staat los van jouw webmail wachtwoord, als je het (web)mail wachtwoord niet meer weet dan kan je via je KPN ID inloggen op https://email.kpn.com en daar het wachtwoord van jouw e-mailaccount aanpassen.
Als je op jouw e-mailaccount klikt dan krijg je daarna de optie te zien om het wachtwoord te wijzigen.


Wel inloggen op mijn KPN

Ok. Het wachtwoord voor webmail is anders dan dat van MijnKPN.

Dat weet u? Gebruikt u het juiste wachtwoord? 


Hallo @Liesbeth Mal 

 

Het wachtwoord van het KPN ID staat los van jouw webmail wachtwoord, als je het (web)mail wachtwoord niet meer weet dan kan je via je KPN ID inloggen op https://email.kpn.com en daar het wachtwoord van jouw e-mailaccount aanpassen.
Als je op jouw e-mailaccount klikt dan krijg je daarna de optie te zien om het wachtwoord te wijzigen.

Wel even geduld hebben. Want die volgende pagina waarop het wachtwoord ingesteld kan worden, die heeft soms wel 6 of 7 seconden nodig om te laden. Dan denk je "er gebeurt niks". Maar dan gewoon even wachten.


Ja mijn WW wordt geaccepteerd als ik op log in druk, dan verdwijnt alle even en komt de pag. van inloggen met je WW weer. al twee dagen.


Wat zo'n probleem kan verhelpen is om de browsercache te legen en de KPN cookies te verwijderen.

Je zou ook een andere browser kunnen proberen, wellicht lukt het daarmee wel om in te loggen in webmail.

 

Waarom kan je niet bellen of bedoel je dat het niet lukt om het 0800 nummer te bellen?
Vanuit het buitenland kan je de klantenservice bellen via +31 6 1200 1200

Anders zou je als je dat gebruikt ook via Facebook of X contact kunnen opnemen.


Goede morgen GeSP.  goed advies, had ik niet aan gedacht, vakantie he. 

Heb mijn vraag gesteld, wacht op antwoord van KPN. 

Nog bedankt en groet. 


KPN heeft als oplossing andere browser te proberen, heeft iemand daar ervaring mee of dat werkt.

Heb mijn Browser cache al geledigd 

Nog steeds, GEEN inloggen.

 


Hoi @Liesbeth Mal, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)
Is het inmiddels nog gelukt om in te loggen? Op afstand vind ik het lastig om de vinger precies op de zere plek te leggen. Met wat voor apparaat probeer je precies in te loggen? En heeft dat eerder wel gewoon gewerkt? 


Dag Jan, nee lukt sinds maandag niet om in te loggen op mijn webmail op mijn laptop.

Is tot nu toe altijd gelukt op een andere plaats als thuis, ook in andere landen.

Heb, contact gehad via facebook, via privé contact, cookies verwijderd, (hierna was alle correspondentie op facebook ook weg) browser Caches leeggemaakt,

Kan inloggen op mijn KPN, alleen de mail niet. De WiFi is goed

TV valt na 10 min. kijken ook weg maar och, dinsdag ben ik weer thuis.

Houd gewoon van 8 dagen een gedeelte van het vorstelijk financieel bedrag van mijn abonnement in.

Veel groetjes, Liesbeth.


@Liesbeth Mal 

 

Hoi Lies,

Rukt het inmiddels al?

In welke landen heb je dit probleem? Je  bent nu in Lesbos? Kan me voorstellen dat in landen buiten de EU verbindingsproblemen ontstaan.

 

Verwacht je belangrijke e-mails?


Reageer