Skip to main content
Beantwoord

Kan niet inloggen op onsbrabantnet email account

• January 3, 2026
  • 11 reacties
  • 99 keer bekeken

Ik kan niet meer inloggen op ****

Ik twijfel of ik mijn wachtwoord nog heb.

Die ik wel heb doen het niet.

Groeten, 

Gerrit

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@Gerrit5735, waar probeer je precies in te loggen? Zoals je aan de reacties al ziet is dat niet helemaal duidelijk. Kan je er meer over vertellen zodat we met je mee kunnen denken? Wat gebeurt er bijvoorbeeld als je probeert in te loggen, wat voor foutmelding krijg je?

We hebben het e-mailadres dat je noemde in je bericht verborgen, in verband met privacy is het aan te raden om privégegevens nooit openbaar op internet te delen. 

11 reacties

• January 3, 2026

Kun je inloggen met je MijnKPN account op http://email.kpn.com

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • January 4, 2026

@Gerrit5735 

Heb je het over het KPN ID ? Dat vervalt - indien ongebruikt - na 12 maanden. Dan moet je dat opnieuw aanmaken. Gebruik daar de optie “Wachtwoord vergeten".

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 6, 2026

Hoi ​@Gerrit5735, waar probeer je precies in te loggen? Zoals je aan de reacties al ziet is dat niet helemaal duidelijk. Kan je er meer over vertellen zodat we met je mee kunnen denken? Wat gebeurt er bijvoorbeeld als je probeert in te loggen, wat voor foutmelding krijg je?

We hebben het e-mailadres dat je noemde in je bericht verborgen, in verband met privacy is het aan te raden om privégegevens nooit openbaar op internet te delen. 

• Auteur
  • Helper
  • January 9, 2026

Ikprobeer in te loggen bij onsbrbantnet.nl

• January 9, 2026

Ikprobeer in te loggen bij onsbrbantnet.nl

Die site bestaat niet. 

Jasper van KPN
Moderator

Die website bestaat inderdaad niet ​@Gerrit5735, ook niet zonder de typefout. Welke pagina gebruik je precies, kan je de link kopiëren? En als je daar probeert in te loggen, wat gebeurt er? Om mee te kunnen denken hebben we echt meer informatie nodig.

Als je het liever telefonisch bespreekt kan dat ook, daarvoor kan je een terugbelafspraak maken via onze site.

• Auteur
  • Helper
  • January 9, 2026

***@***.***

Admin: e-mailadres verborgen i.v.m. privacy

• January 9, 2026

Geen persoonlijke informatie plaatsen op dit forum ​@Gerrit5735. Dus zeker niet je emailadres!

Jasper van KPN
Moderator

Ik heb je e-mailadres weer verborgen ​@Gerrit5735, zoals eerder gezegd is het belangrijk om nooit privégegevens openbaar op internet te delen.

In plaats daarvan, zou je de gestelde vragen kunnen beantwoorden? Met het e-mailadres kunnen we niets, we moeten weten wat er waar gebeurt. Anders kan je beter de terugbelafspraak maken die ik noemde.

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • January 9, 2026

@Gerrit5735 

Vul de naam van het emailadres in bij jouw KPN forumprofiel dat je hier gemaakt hebt. Dat is alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Dan kan bijv. ​@Jasper van KPN dat adres controleren.

Jasper van KPN
Moderator

Dat hoeft niet ​@WMG-N, hij had het e-mailadres al openbaar gedeeld en ik had die al gecheckt. Die bestaat en is actief. Dus we willen weten wat er gebeurt als hij probeert in te loggen, wat er mis gaat, welke melding hij krijgt, dat soort dingen.