Skip to main content

IK KAN NIET INLOGGEN. BELACHELIJK. ZE GEVEN DE GEHELE DAG STORING DOOR. TERWIJL HET OP MIJN TELEFOON WEL WERK. MAAR MIJN TELEFOON IS TE KLEIN OM OP TE WERKEN.

IK MAAK NU GEBRUIK VAN DE EEN MACBOOK VAN EEN VRIENDIN. DAT WERKTE ALTIJD EN NU NIET MEER. ALTIJD IS MINSTENS DRIE JAAR. 

IK HOOP DAT DIT PROBLEEM OF VERANDERING DIE IS AANGEBRACHT SNEL VERHOLPEN WORDT. WANT WAT HIER GEBEURD IS TIJD STELEN.

 

GR. WIM.

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

 

Hallo @MANAGERSVIRUS 

Werk je normaal op een andere (eigen) computer en nu een keer op de Mac?

Kijk dan eens of dit voor jou van toepassing is.

Sinds enige tijd is er nu de nieuwe KPN webmail ←(klik) en die stelt hogere eisen aan het MacOS.

  • Ik kan niet meer inloggen op de webmail, ik krijg een foutmelding en gebruik MacOS.
    Dit kan voorkomen bij versies van MacOS  die ouder zijn dan MacOS High Sierra. Kijk dan ook of je kunt upgraden naar minimaal High Sierra. Meer informatie daarover vind je hier

Hallo @MANAGERSVIRUS , zet de CapsLk ook even uit, dit soort schrijven noemt men schreeuwen en is tegen de huisregels.

 


Hallo @MANAGERSVIRUS Is het inmiddels al gelukt om weer in je webmail te komen? Rbxx geeft volgens mij een goede tip, is dat ook de verklaring gebleken? 


Reageer