Skip to main content

Ik heb een hetnet e-mailadres en heb problemen met inloggen via webmail. Ik krijg de melding. "Deze gebruikersnaam en/of wachtwoord is niet bekend. Wachtwoord vergeten?"

Ik gebruik een Windows computer. Gisteravond kon ik op de ene computer wel inloggen maar op de andere niet. Vanochtend waren er Windows updates bij het opstarten van de computer waarbij het gisteren wel lukte en vervolgens kan ik nu ook niet meer inloggen op deze computer  Heeft dit soms te maken met de Windows updates en wat moet ik doen.

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Zelfde probleem gehad, maar (bij mij) opgelost op deze manier: check het begin van het internet adres; dat was opeens veranderd! De inlogpagina: https://webmail.kpnmail.nl ….  (en na openen wordt het  https://kpc.webmail.kpnmail.nl/ ….  ) en toen werkte het weer. In mijn geval . Succes.


Hoi @Sinaasappel . Is het ondertussen opgelost?


Nee helaas is het nog steeds niet opgelost, ik krijg nog steeds mijn webmail niet ingelogd


Dus je kunt nu al een tijdje helemaal niet meer bij je mail? Of werkt outlook nog wel?

Kun je in ieder geval je profiel aanvullen en mij een seintje geven als je dat gedaan hebt. Zou je in je profiel ook het e-mail adres willen vermelden waar het om gaat? 


In reactie op bericht Erwin (KPN Moderator).

Outlook werkt gewoon, niets aan de hand. Mijn profiel heb ik gisteren aangepast.

Laatst heb ik het wachtwoord aangepast, ik dacht dat dit misschien zou helpen maar helaaas.

Ik heb een paar keer kunnen inloggen onlangs op de webmail,maar heb het gevoel dat het niet meer lukt na een Windows update. Maar misschien is dat onzin en ligt het aan iets anders.


Welke browser gebruik je, @Sinaasappel ? 

als jij naar deze site gaat: https://webmail.kpnmail.nl/mail/logon.asp

Kan het zijn dat je wachtwoorden hebt opgeslagen en dat hij de verkeerde wachtwoorden heeft onthouden? Zou je alle inlog gegevens daar eens opnieuw willen intypen en kijken of je op die manier kunt inloggen?

 


ik gebruik Chrome maar heb ook Explorer geprobeerd maar niets lukt
ik begrijp het gewoon niet, kan ik KPN telefonisch bereiken. Ik ben hier nu al weken over bezig en krijg het niet voor elkaar om op webmail in te loggen terwijl het thuis gewoon allemaal werkt via Outlook. Onlangs heb ik wachtwoorden aangepast, Outlook werkt immers ook voor hetnet mail maar ik heb geen idee hoe ik daar kom om eea in te kunnen zien voor webmail


Je vult toch wel heel je emailadres in als gebruikersnaam? En niet alleen hetgeen er voor het @ staat?


zeker niet, alles volledig


het heeft ook gewerkt, 2x en vervolgens kon ik er niet meer inkomen en volgens mij na een Windows update maar dit had ik al eerder aangegeven in het Forum


Zowel Chrome als Explorer en Edge hebben de neiging om bij het inloggen het  wachtwoord  wat ze hebben opgeslagen in te vullen. Probeer eens te zoeken naar het verwijderen van het wachtwoord van een website. En als je webmail hebt opgestart zie je accountnaam en wachtwoord, selecteer het wachtwoord, gebruik de delete functie en type het opnieuw in.

Een heel grote omweg: ga via kpn.com naar je account en email adressen, voeg een ander alias toe met een ander wachtwoord, en probeer het opnieuw via webmail


Zowel Chrome als Explorer en Edge hebben de neiging om bij het inloggen het  wachtwoord  wat ze hebben opgeslagen in te vullen. Probeer eens te zoeken naar het verwijderen van het wachtwoord van een website. En als je webmail hebt opgestart zie je accountnaam en wachtwoord, selecteer het wachtwoord, gebruik de delete functie en type het opnieuw in.

Een heel grote omweg: ga via kpn.com naar je account en email adressen, voeg een ander alias toe met een ander wachtwoord, en probeer het opnieuw via webmail

Ik denk ook dat het daar wat mee te maken heeft. Kun je dat nog eens proberen?


Omdat alles in Outlook wel werkt en niet in jouw browser ligt waarschijnlijk aan jouw browser. Probeer het volgende: Download en installeer de laatste versie van Piriform's CCleaner. Verwijder ALLE vinkjes in het programma omdat het programma snel teveel verwijdert. Vink dan onder "Google Chrome”, “Edge Chromium” & “Internet Explorer” stukje bij beetje steeds meer vakjes aan en draai het het programma opnieuw. Misschien is de wachtwoord buffer beschadigd en dan zou Ccleaner kunnen helpen.

Een andere mogelijkheid is dat je Internet Explorer helemaal kunt "resetten”. Kun je dat ook doen met Chrome ? Dat zou ook kunnen helpen. Of verwijder Chrome helemaal en installeer Chrome opnieuw. Zou ook kunnen helpen.


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.