Skip to main content

Sinds vanmiddag kan ik plotseling geen e-mail meer ophalen op mijn computer en telefoon. Ik krijg de melding: Aanmelden bij server imap.xs4all.nl met gebruikersnaam xxx is mislukt.

Ik heb niets veranderd in mijn instellingen sinds de overstap, alles werkte prima. Een paar dagen geleden heb ik zelfs nog ingelogd bij de webmail van KPN met mijn xs4all-gegevens.

Ik heb geen informatie van KPN ontvangen over nieuwe instellingen/nieuwe gebruikersgegevens.

Ik werk met Thunderbird en heb een Samsung-telefoon (als dat uitmaakt). En ik woon in het buitenland en heb alleen een e-mailadres van KPN (voormalig xs4all dus).

Kan iemand mij hiermee helpen? Ik heb geprobeerd het nummer van xs4all te bellen, maar daar wordt niet opgenomen (misschien meer met hetzelfde probleem?). 

Alvast bedankt!

 

Lalalala

telnet  imap.xs4all.nl 143
Trying 195.121.65.192...
Connected to imap.xs4all.nl.
Escape character is '^]'.
* OK CAPABILITY IMAP4rev1 SASL-IR LOGIN-REFERRALS ID ENABLE IDLE LITERAL+ STARTTLS AUTH=PLAIN AUTH=LOGIN] Server ready

 

lijkt nog wel te leven

Kun je nog wel met de webmail inloggen ?  Anders bellen naar de helpdesk

 


Ik zal nog even reageren. Ik heb inderdaad uiteindelijk de helpdesk kunnen bereiken en ik bleek zelf het probleem te zijn vanwege een VPN-verbinding die ik gebruikte. Mijn account was alweer vrijgegeven, maar het wachtwoord gereset en dat wist ik niet. Hartelijk dank voor het meedenken!


Heel fijn dat de oplossing gevonden is, en super dat je hem hier deelt! Ik markeer je reactie als beste antwoord voor toekomstige meelezers. 🙂