Skip to main content

om overklaarbare redenen heb ik geen email verbinding meer.  Ken mijn wachtwoord niet meer. Als ik mijn wachtwoord weer wil instellen krijg ik na invulling van mijn klantnummer te lezen dat het via emailgestuurd zal worden. MAAR ik kan juist niet in mijn email kijken!!!

Bij klantenservice via telefoon heb ik 30 minuten in de wacht gestaan. Wat is deoplossinh?

 

Admin: reactie afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hi @ronaldag1951, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wat lastig dat je niet meer in je e-mail kan komen! Een nieuw wachtwoord opsturen naar datzelfde mailadres heeft geen zin inderdaad. Heb je een MijnKPN inlog (KPN ID) waar het klantnummer van je e-mailadressen aan gekoppeld is? Dan kan je namelijk inloggen op MijnKPN > producten > thuis > informatie en instellingen > e-mailaccount wijzigen. Je gaat dan automatisch naar het e-mailplatform om je wachtwoord te wijzigen.

Indien het op geen enkele manier lukt, moeten we kijken of het product nog op hetzelfde adres geregistreerd staat. Ik kan dan een brief sturen met instructies om het opnieuw in te stellen.

Kan je aangeven welke manieren je allemaal al geprobeerd hebt?


@ronaldag1951 ik heb geen reactie meer gehad dus ga er vanuit dat jouw probleem opgelost is. Zo niet, dan zie ik je graag terug in het topic!


Reageer