Skip to main content

goedemiddag,

Ik heb al jaren een freeler account. Nu ben ik daar de wachtwoord van kwijt. Als ik deze opnieuw wil aanvragen, komt dat verzoek binnen op dat freeler account, waar ik nu niet bijkan.

Hoe kan ik dit oplossen? 

 

Dank alvast voor de hulp.

 

Welkom bij ons op het forum @JKB45, op die manier is het wijzigen van het wachtwoord lastig inderdaad. Ik kan met je meekijken naar jouw Freeler adres. Zou je daarvoor je forumprofiel volledig kunnen invullen met daarbij het bewuste e-mailadres en de laatste 3 cijfers van de IBAN bij "Persoonlijke opmerkingen”? Als je daarna hieronder een seintje geeft kijk ik met je mee.


Hoi jasper, alles ingevuld. Hoop dat je me kan helpen


Dank voor de gegevens @JKB45, daarmee heb ik een tijdelijk wachtwoord voor je aangemaakt. Ik heb je deze in een privébericht gestuurd. 

Met dit tijdelijke wachtwoord kan je naar de Freeler inlogpagina gaan en meteen een nieuw eigen wachtwoord aanmaken die je vanaf dat moment kunt gebruiken voor het adres :slight_smile:


hoi jasper,

 

Ik heb de precies gedaan wat werd voorgesteld, kon ook een nieuw wachtwoord aanmaken, maar als ik dan vervolgens weer probeer in te loggen, werkt het niet. ik kan het wachtwoord wijzigen, ik wacht dan minimaal een uur en als ik dan probeer in te loggen, zie ik  in de email-instellingen op kpn dat qua sterretjes er nog een heeel oud wachtwoord staat (denk ik) en krijg ik te zien: probeer het later nogmaals, er is iets misgegaan.

 

graag hulp, want ik word een beetje wanhopig.

groet JKB45


Lukt het met het nieuwe wachtwoord dan wel om op de Webmail in te loggen? Als je in jouw e-mailinstellingen te weinig sterretjes ziet staan kan het zijn dat het wachtwoord in die instellingen nog niet klopt. Heb je het daar ook gewijzigd naar het nieuwe wachtwoord?


hoi Jasper,

Het bleek dat mijn emailadres geblokt was. heb inmiddels contact gehad met de “abuse” afdeling en kan er nu in.

hartelijk dank voor al je hulp en ook de snelheid van jou en je collega’s.

Zeer gewaardeerd, top service.

hartelijke groet,

JKB45


Dat is goed nieuws @JKB45, en dat verklaart ook waardoor het wachtwoord het nog niet deed. De puzzelstukjes vielen op hun plaats en daarmee is het adres weer helemaal in de lucht :slight_smile:  Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden!