Skip to main content

Ik probeer in te loggen op mijn email account maar dat lukt niet meer.

Ik ben noch mijn gebruikersnaam noch het password vergeten maar krijg de boodschap dat de een of de andere niet klopt.

Probleem is dat ik nu in het buitenland woon en een buitenlands telefoon nr heb dat door KPN niet herkent wordt.

Dus verificatie via SMS werkt niet

Kan iemand van KPN kijken wat er met het email account aan de hand is ? 

U heeft gewoon een thuis abonnement? Geregistreerd op een adres in Nederland? Of heeft u een email-only abonnement waar u elke maand € 7,50 voor betaald? 


Hoi @J.Haarbrink, welkom bij ons op het forum. Wat gek dat het zomaar niet lukt om niet meer in te loggen. Zou je de vragen van Nick als eerste kunnen beantwoorden?

U heeft gewoon een thuis abonnement? Geregistreerd op een adres in Nederland? Of heeft u een email-only abonnement waar u elke maand € 7,50 voor betaald? 

 

 

En als ik je goed begrijp lukt het inloggen zowel niet via Thunderbird als via Webmail? In beiden krijg je de melding dat de gebruikersnaam en/of wachtwoord niet juist is? 

Als je het abonnement waar het e-mailadres bij hoort hebt gekoppeld aan MijnKPN kan je het wachtwoord ook opnieuw instellen: E-mail wachtwoord wijzigen met KPN ID.