Skip to main content
Beantwoord

Kan niet meer inloggen op KPN Webmail en e-mail werkt niet meer

• July 8, 2026
  • 6 reacties
  • 105 keer bekeken

Hi,

Ik kan opeens niet meer inloggen op mijn webmail ook de email op mijn telefoon komt niet meer binnen, kan ook niets versturen. Ik heb een email- only abonnement en weet 100% zeker dat e-mailadres en wachtwoord correct zijn ingevoerd.

Wie weet raad.

Frits 

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@FHK-27. Welkom op de community!Als het ook niet lukt om in te loggen op KPN Webmail, dan is de kans groot dat de combinatie van gebruikersnaam en wachtwoord toch niet (meer) klopt. Dat lijkt misschien vreemd als je zeker weet dat je de juiste gegevens gebruikt, maar dit is wel de meest voorkomende oorzaak.

Je kunt je e-mailwachtwoord opnieuw instellen via de pagina hieronder:

E-mailwachtwoord of gebruikersnaam vergeten

Na het aanmaken van een nieuw wachtwoord kun je dit ook weer gebruiken in de Webmail en op je telefoon.

Mocht het daarna nog steeds niet lukken om in te loggen op Webmail, laat het dan weten. 

6 reacties

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • July 8, 2026

Je kunt hiervoor 0800-0402 bellen. Ook kan je een bel-afspraak maken, dan belt een medewerker van KPN je op een moment dat jou uitkomt.

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 8, 2026

Arien, dank ik heb voor morgen een belafspraak laten inplannen. 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@FHK-27. Welkom op de community!Als het ook niet lukt om in te loggen op KPN Webmail, dan is de kans groot dat de combinatie van gebruikersnaam en wachtwoord toch niet (meer) klopt. Dat lijkt misschien vreemd als je zeker weet dat je de juiste gegevens gebruikt, maar dit is wel de meest voorkomende oorzaak.

Je kunt je e-mailwachtwoord opnieuw instellen via de pagina hieronder:

E-mailwachtwoord of gebruikersnaam vergeten

Na het aanmaken van een nieuw wachtwoord kun je dit ook weer gebruiken in de Webmail en op je telefoon.

Mocht het daarna nog steeds niet lukken om in te loggen op Webmail, laat het dan weten. 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Kan je inmiddels weer inloggen en jouw e-mail bekijken?

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 13, 2026

Ja dank, via de helpdesk van de KPN is het mail adres overgezet naar de KPN ID

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Fijn om te lezen dat het inmiddels gelukt is! Goed dat de helpdesk je heeft geholpen met jouw KPN ID. 

Bedankt voor de terugkoppeling. Mocht je nog ergens tegenaan lopen laat het gerust weten.