Skip to main content

Ik heb geen gekoppelde diensten in mijnkpn maar maak gebruik van e-mail only. Ik kom mijn kpn webmail niet meer in, ookal heb ik de nieuwste software versie op mijn telefoon. Ik krijg of een melding dat mijn gebruikersnaam en/of wachtwoord niet bekend is, of dat er een technische storing is, hoe los ik dit op?

Welkom @Benthekpn 

Je zou dit kunnen proberen;

Heb je een e-mail only abonnement? Wijzig dan je wachtwoord met je klantnummer.

Zie https://email.kpn.com/wachtwoord

 

Wachtwoord wijzigen met je klantnummer

Let op: Dit kan alleen als je verbonden bent met je thuisnetwerk en je je klantnummer bij de hand hebt

 

  • De omschrijving van de incasso op je bankrekening daar kun je,
  • Je klantnummer vinden.

Hoi Benthe, welkom op het forum! Gaat het om een e-mail only abonnement waar je maandelijks voor betaald? In dat geval heeft het een klantnummer en kun je deze koppelen aan je KPN ID. Waarna je dan via email.kpn.com het wachtwoord van je e-mail kunt wijzigen. Je klantnummer staat op de factuur. Mocht je hem niet kunnen vinden, of het is een ouder e-mail only waar je geen facturen voor krijgt, vul dan je forumprofiel in en laat weten als je dat gedaan hebt. Noteer dan het mailadres waar het om gaat bij ‘persoonlijke opmerking’. Dan help ik je verder.

 

Tycha, dank voor je bijdrage! In dit geval zal dit alleen niet helpen. Die manier werkt alleen als je internet van ons hebt.