Skip to main content

Zelfde probleem, lijkt me niet marktconform en is wat mij betreft problematisch omdat ik met windows mail client (Thunderbird) werkt (webmail is te onhandig als je veel met bijlagen werkt).
Wat extra jammer is dat ik oude mail adressen ook niet via KPN netwerk kan gebruiken voor het verzenden van berichten…
Dat werkte bij vorige provider wel ..
Maar goed als het over drie dagen wel kan dan moet dat maar.
Lijkt me wel een verbeterpunt voor productmanager KPN

 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt korigineel topic]

@Huib99 

Het gebruik van oude niet-KPN emailadressen via het KPN netwerk is - jammer maar helaas - niet meer mogelijk. Dit kon nog wel bij Telfort. Anderen weten beter de exacte reden waarom.


Hoi @Huib99, welkom op ons forum.
Er gaat inderdaad helaas even overheen voordat je de mailadressen aan kunt maken bij een nieuw geactiveerd abonnement. 
Om de mailadressen aan te maken kun je nadat je je abonnement gekoppeld hebt aan je MijnKPN op email.kpn.com terecht om je mailaccounts en aliassen te beheren.

Hoe het zit met het gebruik van de mailadressen van je oude abonnement heb ik niet zo direct een antwoord op, die zouden 3 maanden actief moeten blijven na opzegging van het abonnement maar mogelijk moet je nog instellingen aanpassen in je mailprogramma om te kunnen verzenden via een KPN aansluiting. 

Ik zal je feedback in ieder geval meenemen verder!


Hallo @Huib99 

Maar goed als het over drie dagen wel kan dan moet dat maar.

Het kan pas zelfs na een paar dagen nadat je verbinding actief is.


Gelukkig kon ik mailadres dag later aanmaken.

Wellicht is het mogelijk product 1 dag voor levering aan mijn kpn toe te voegen (ik had al een account voor mobiel) waardoor je op dag van levering e-mail adres meteen kan aanmaken…?