Skip to main content

Ik kan met mijn mobiel geen e-mail versturen via wifi en 5g. Alle instellingen gecontroleerd zoals kpn dit aangeeft. Op mijn iPad zijn dezelfde instellingen en kan wel mail versturen. Ik kan allen via mijn Gmail account op m’n mobiel mail versturen. Graag goede informatie geven aub iPhone 13 met iOS 17

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt korigineel topic]

Hallo @D.vandebeek 

 

Voor de iPhone 13 met iOS 17 is ook een toestelhulp waarmee je alle mailinstellingen kan controleren: https://www.kpn.com/service/mobiel/problemen/toestelhulp.htm#!/device/apple/iphone-13-5g-met-ios-17-model-a2633

 

Heb je die ook gevolgd en werkt het nog steeds niet?

Krijg je een (fout)melding te zien bij de poging om mail te versturen?

Welke domeinnaam (gedeelte achter de @) heeft jouw KPN e-mailadres?


Deze heb ik uiteraard gevolgd en krijg steeds dezelfde foutmelding mijn kpnmail adres bestaat kan geen mail versturen. domein @kpnmail.nl 


Als je dat als foutmelding krijgt dan moet er toch een fout in je accountgegevens zitten, dat zou ook een spatie er voor of erachter kunnen zijn.


 


Heb je wel een (juist) wachtwoord ingevoerd bij het IMAP account?

Kan je met dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord wel inloggen bij KPN webmail?
 

Bij de SMTP server zie ik nog steeds de tekst optioneel staan, daar moet je dezelfde accountgegevens als bij de IMAP server invoeren.

 


@D.vandebeek

Je moet (!!!!) ook de velden “wachtwoord” en “gebruikersnaam” invullen. Die zijn verre van “optioneel". Ook moet je de opties onder “authenticatie” aanvinken en invullen.