Beste ​@Piet van der Vooren het wachtwoord voor je KPN mailaccount is ook niet gelijk aan het wachtwoord van je MijnKPN ID, dat zal bij MS niet anders zijn.
Â
Beste ​@Piet van der Vooren het wachtwoord voor je KPN mailaccount is ook niet gelijk aan het wachtwoord van je MijnKPN ID, dat zal bij MS niet anders zijn.
Â
Weet je dat zeker, of denk je dat, Jan?
Piet.
Â
Piet.
Dat weet ik zeker ​@Piet van der Vooren , met mijn WW voor wifi kom ik niet in MijnKPN en vice versa.
Van
Â
Piet.
Dat weet ik zeker ​@Piet van der Vooren , met mijn WW voor wifi kom ik niet in MijnKPN en vice versa.
Â
Van de website van Microsoft: “Uw Outlook.com-wachtwoord is hetzelfde als uw Microsoft-account-wachtwoord". https://support.microsoft.com/nl-nl/office/ew-e-mailwachtwoord-wijzigen-of-bijwerken-58b62e89-6a9b-467b-8865-d5633fcacc3f
Piet.
Beste ​@Piet van der Vooren Dan is het bij MS anders geregeld dan bij KPN.
Sinds MS het hele mailgebeuren aangepast heeft heb ik mijn account bij MS opgezegd en weet dus niet meer in detail hoe het nu bij MS werkt en Windows 11 kun je gelukkig goed gebruiken zonder MS account.
​@Piet van der VoorenÂ
Dit hoeft niet als je bijv. eerst een outlook.com wachtwoord hebt gemaakt en daarna een ander wachtwoord hebt gekozen voor het Microsoft Account.
Gewoon proberen wat wel en wat niet werkt. Je kunt het wachtwoord toch altijd weer veranderen.
Overigens ben je absoluut niet verplicht om een Microsoft account aan te maken, indien je dit niet wil en geen diensten afneemt van Microsoft. Als je bijv. Windows 10 of 11 voor het eerst in gebruik neemt probeert Microsoft jouw een extra MS account aan te smeren terwijl je dit niet absoluut nodig is.
​@JanDÂ
Men kan heel goed hetzelfde wachtwoord kiezen voor zowel het KPN ID als voor een KPN emailaccount. Maar dit is uiteraard niet verstandig (denk: veiligheid tegen het hacken).
Jij kunt met dit wachtwoord wél inloggen op outlook.com, ​@Piet van der Vooren? Zo ja, dan klopt het wachtwoord en zou het toevoegen in de webmail moeten werken.
Maar, als je op outlook.com ook niet kunt inloggen, dan zul je toch een ander wachtwoord hebben voor het mailaccount dan voor je microsoftaccount.Â
Jij kunt met dit wachtwoord wél inloggen op outlook.com, ​@Piet van der Vooren? Zo ja, dan klopt het wachtwoord en zou het toevoegen in de webmail moeten werken.
Maar, als je op outlook.com ook niet kunt inloggen, dan zul je toch een ander wachtwoord hebben voor het mailaccount dan voor je microsoftaccount.Â
​@Erik van KPN Ik kan met het wachtwoord wel inloggen op Outlook.com, Erik. Het toevoegen van het e-mailadres in KPN Webmail lukt echter niet. Ik blijf de melding krijgen dat het wachtwoord onjuist is.
Piet.
​@Erik van KPN Ik kan met het wachtwoord wel inloggen op Outlook.com, Erik. Het toevoegen van het e-mailadres in KPN Webmail lukt echter niet. Ik blijf de melding krijgen dat het wachtwoord onjuist is.
Piet.
Ik krijg in KPN Webmail nog steeds de melding dat het wachtwoord onjuist is, ​@Erik van KPN. Nog suggesties?
Piet.