Skip to main content

Mijn email werkt opeens niet meer.

Steeds opnieuw inloggen en dan geeft hij aan dat we verkeerd is. Terwijl ik wel goede invul.

admin: eigen topic aangemaakt

Hi @Betting00, wat flauw dat het ineens niet meer goed gaat :thinking:

Gebeurt dit bij een emailprogramma op je pc of een ander apparaat? Zo ja, zou je dan eens willen kijken of je nog wel kunt inloggen bij KPN Webmail? Als het daar ook niet meer gaat, zal er toch iets niet goed zijn met het wachtwoord of je gebruikersnaam. Je kunt een nieuw wachtwoord aanmaken in dat geval, waarmee je weer zult kunnen mailen :slight_smile:


Ik heb hetzelfde probleem op al mijn apparaten....laptop, telefoon en tablet.

Wachtwoord zou gewijzigd zijn.


Inmiddels op aanraden van klantenservice mijn wachtwoord aangepast en nu komt het weer binnen.


Heel fijn! Heb je wellicht een wat ouder @hetnet.nl/@planet.nl mailadres in gebruik? Daarbij komt het soms voor dat het wachtwoord ineens foetsie is, als het wachtwoord al erg lang niet gewijzigd is. In ieder geval helemaal top dat je weer kunt mailen :blush:


@Maja_  Nee, helemaal niet. Ik heb een kpnmail adres en mijn wachtwoord had ik zo lang nog niet na jaren op 1 wachtwoord gezeten te hebben.

Toen moest hij ook gewijzigd. Die wijziging moest ik weer aanpassen... Vergeten vast te leggen. Je stelt ze 1 keer in en klaar. Webmail gebruik ik (bijna) niet. 


Wat er dan gaande is geweest met je wachtwoord, is mij een raadsel:thinking: Gelukkig is het nu weer in orde! Als alles werkt, is het niet zo gek dat je na het instellen niet meer met je wachtwoord bezig bent, zeker als je KPN Webmail niet gebruikt en dus nooit ergens in hoeft te loggen :wink: