Skip to main content

Hallo,

sinds 2 dagen lukt het niet meer om mails te verzenden. Ontvangen lukt nog wel.

Ik gebruik al jaren nog steeds een 12move-adres en gebruik lokaal de desktop-versie van Outlook in Win10.  Ben ook al jaren klant bij KPN, voorheen Telfort en heb niks aan mijn settings gewijzigd of iets verwijderd, dus daar lijkt het ook allemaal niet aan te liggen.

Mijn settings:

Inkomend:

pop3.telfort.nl, poort 110: Alles werkt prima, ik ontvang ook nog gewoon mails

 

Uitgaand:

smtp.telfort.nl, poort 25. Sinds 2 dagen geen responses meer, mails blijven in Postvak Uit staan.

 

Outlook rapporteert een fout

Weet iemand wat er hier fout gaat en wat ik kan doen om weer te kunnen mailen?  Ik heb inmiddels ook al Thunderbird geprobeerd als lokale email-client, maar met hetzelfde resultaat.

 

Admin: mailadres verborgen in afbeelding vanwege privacy

Maar zoals eerder in dit topic vermeld: als je het in een email naar de KPN klanten stuurt dan gaan mensen met de klantenservice bellen en dat levert extra drukte voor de KPN op.

Ik denk daarom een vastgepind topic op dit subforum de beste oplossing is.

OK, misschien dan dit compromis: Het was voor KPN een kleine moeite geweest om na te gaan welke klanten nog gebruik maken van poort 25 en die klanten tijdig per e-mail op de hoogte te stellen van een noodzakelijke wijziging van hun e-mail-instellingen. Dat is toch heel veel klantvriendelijker dan klanten in problemen te brengen en dan maar af te wachten of ze misschien op het forum naar een oplossing gaan zoeken?


Reageer