Skip to main content

Op mijn iPhone 8 kan ik de kopie blind niet lezen vestuurd via de mail wxs.nl

De ontvangers kunnen het wel lezen.

Komt dit door de update van IOS 14.01?

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hi @Noetsele, begrijp ik 'm goed als ik uit je verhaal opmaak dat je via de Apple mail app wel mails kunt versturen maar daarna de kopie die je naar jezelf verzonden hebt niet meer kunt bekijken?

Zie je die nog wel staan bij de map met verzonden items?

Zou je de account eens willen verwijderen en daarna opnieuw toe willen voegen?

 

 


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!


De nieuwste update van Apple 14.1 afgewacht deze bracht geen oplossing. Daarna vandaag uw advies verwijderen en opnieuw installeren gedaan. Probleem niet opgelost. 


Jammer :slight_frown:

Zie je de mails wel terug in de map met verzonden items en kan je die wel lezen?

Wat gebeurt er overigens met de kopie? Je ontvangt hem wel maar het gaat mis als je de mail wilt openen? Krijg je een bepaalde foutmelding te zien?


Het probleem met mijn iPhone 8 is het volgende:

Verstuur ik berichten met een blinde kopie aan mij dan is deze kopie niet te lezen, ook niet in de verstuurde berichten.

Het zelfde doet zich voor als ik een bericht naar derden verstuur en een gewone kopie naar mij, dan is deze niet te lezen, ook niet in de map verstuurde berichten.

De map verstuurde berichten is gewoon te openen.

De volgende tekst krijg ik dan::

Dit bericht heeft een structuur die niet kan worden weergegeven. Vraag de afzender om het bericht opnieuw te sturen met een andere structuur of vanuit een ander emailprogramma.

text/plain

De andere ontvanger kan de verstuurde mail echter wel lezen, alleen ik zelf niet.

Stuur ik mail weg zonder een kopie of blinde kopie aan mijzelf dan kan ik het verstuurde bericht wel lezen.

Dit probleem is alleen met mijn wxs.nl mail adres. Sinds ongeveer een paar maanden.

Mijn iPhone 8 is van november 2017.

Gebruik ik mijn g-mailadres dan komt dit probleem niet voor. Echter dit emailadres gebruik ik alleen  ergens anders.

Op mijn iPad pro komt dit probleem niet voor.

De laatste update van IOS 14.1 heeft ook niet geholpen.

Graag uw oplossing.

Vriendelijke groet,

Herman


Hi @NoetseleN, ik hier even rondgevraagd maar niemand bij ons herkent dit probleem, ik heb dus oprecht geen idee waar dit door veroorzaakt wordt :slight_frown:

Ik heb nog 1 troef achter de hand en dat is dat ik contact ga zoeken met iemand van de technische dienst in de hoop dat die ons wat wijzer kan maken! Als ik reactie ontvangen heb, hoor je weer van mij :slight_smile:


Dank voor de moeite.

Ik wacht af.


De technische dienst kan er helaas ook geen verklaring voor vinden :slight_frown:

De enige mogelijk oplossing die ze konden bedenken, is om via een andere mail app te gaan werken. Dat bracht mij weer op het idee om je te vragen of het wél goed gaat als je jezelf in de BCC zet als je via de Webmail werkt op je iPhone? 


Werk nooit via de webmail op mijn iPhone


Ik snap dat je dat nu niet doet, aangezien je de mail app gebruikt, maar wat gebeurt er als je -puur om te testen- nu wél een mailtje met een kopie naar jezelf verstuurt via de webmail? Die kopie zal dan ook binnenkomen in de mail app, is hij dan wel te lezen?


Heb ingelogd op mijn web mail met de iPhone en mail verstuurd ook naar mijzelf.

Deze was te lezen in de mail app op mijn iPhone.

Daarna weer mail verstuurd met een blinde kopie naar mijzelf.

Deze was weer te lezen in verstuurd en ontvangen.

Hoop dat het probleem nu niet weer terug komt.

Dank voor de hulp.


Ah, heel erg fijn dat het nu weer goed gaat! Graag gedaan :blush: