Skip to main content
Beantwoord

Kan webmail niet openen in Turkije

• October 2, 2021
  • 3 reacties
  • 163 keer bekeken

Kpn webmail niet te openen in turkije?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @IHorsch ,

Dat zou gewoon wereldwijd moeten lukken. 
Gebruik je bv een laptop? Probeer dan eens de browsegeschiedenis en cookies te wissen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • October 2, 2021

Hallo @IHorsch ,

Dat zou gewoon wereldwijd moeten lukken. 
Gebruik je bv een laptop? Probeer dan eens de browsegeschiedenis en cookies te wissen. 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @IHorsch. Welkom op het KPN Forum. Wat @Noordzee schrijft klopt. Het maakt niet uit waar je bent, het zou overal moeten werken. Krijg je een melding te zien bij het inloggen? Zo ja, welke? Of lukt het inmiddels wel na het verwijderen van jouw browsergeschiedenis en cookies?

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @IHorsch. Welkom op het KPN Forum. Wat @Noordzee schrijft klopt. Het maakt niet uit waar je bent, het zou overal moeten werken. Krijg je een melding te zien bij het inloggen? Zo ja, welke? Of lukt het inmiddels wel na het verwijderen van jouw browsergeschiedenis en cookies?

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je he probleem inmiddels al zelf verholpen hebt. Als dit niet het geval is, dan hoor ik dat graag van je!