Skip to main content
Beantwoord

Kan weer niet bij mijn e-post

• February 4, 2021
  • 6 reacties
  • 97 keer bekeken

Voor de derde of vierde keer (ik raak de tel kwijt) krijg ik de mededeling dat ik niet bij mijn e-post kan. Mijn wachtwoorden weer terugveranderd (?) naar de oorspronkelijke ww-en en toen werkte het weer. Er gaat iets ernstig mis bij de KPN (dunkt mij).  

Beste antwoord door RBxx

Hoi @Alexandra er loopt al langer een tweede topic waarin je collega Jasper in gesprek is met topicstarter. Mogelijk een VPN in het spel.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hallo @Onraad, het is niet fijn en niet handig als je niet bij je e-mail kan komen. Ik lees dat je hier meerdere malen last van gehad hebt. Goed dat je het aankaart. Speelt dit op 1 of meerdere apparaten? Lukt het wel om in te loggen in Webmail en daar je e-mail te bekijken? Ik hoor graag hoe het is afgelopen.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 10, 2021

Hoi @Alexandra er loopt al langer een tweede topic waarin je collega Jasper in gesprek is met topicstarter. Mogelijk een VPN in het spel.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

@RBxx Dankjewel voor het seintje en je oplettendheid! Dan is het beter om het bij dat topic te houden en deze af te sluiten, om @Onraad zo goed mogelijk te kunnen helpen en om het overzichtelijk te houden hier op ons forum :)

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • February 11, 2021

Graag gedaan @Alexandra , ik zag het toevallig en dacht “zonde van het dubbele werk” :grinning: .

• Auteur
  • February 11, 2021

Ik ben nog steeds benieuwd naar een diagnose/oplossing. Die heb ik tot nu toe nog niet gezien/gelezen...

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • February 11, 2021

Hallo @Onraad , ga dan verder in jouw eerste topic ←(klik daar) waarin je met KPN moderator @Jasper al langer in gesprek bent. Een tweede topic maakt het alleen maar onoverzichtelijker en zeker niet sneller.

Heb je de gesuggereerde diagnose/mogelijke oplossing in dat andere topic nog niet geprobeerd? Werkt het zonder VPN wel? Regeer aub in dat andere topic.