Skip to main content

Voor de derde of vierde keer (ik raak de tel kwijt) krijg ik de mededeling dat ik niet bij mijn e-post kan. Mijn wachtwoorden weer terugveranderd (?) naar de oorspronkelijke ww-en en toen werkte het weer. Er gaat iets ernstig mis bij de KPN (dunkt mij).  

Hallo @Onraad, het is niet fijn en niet handig als je niet bij je e-mail kan komen. Ik lees dat je hier meerdere malen last van gehad hebt. Goed dat je het aankaart. Speelt dit op 1 of meerdere apparaten? Lukt het wel om in te loggen in Webmail en daar je e-mail te bekijken? Ik hoor graag hoe het is afgelopen.


Hoi @Alexandra er loopt al langer een tweede topic waarin je collega Jasper in gesprek is met topicstarter. Mogelijk een VPN in het spel.


@RBxx Dankjewel voor het seintje en je oplettendheid! Dan is het beter om het bij dat topic te houden en deze af te sluiten, om @Onraad zo goed mogelijk te kunnen helpen en om het overzichtelijk te houden hier op ons forum :)


Graag gedaan @Alexandra , ik zag het toevallig en dacht “zonde van het dubbele werk” :grinning: .


Ik ben nog steeds benieuwd naar een diagnose/oplossing. Die heb ik tot nu toe nog niet gezien/gelezen...


Hallo @Onraad , ga dan verder in jouw eerste topic ←(klik daar) waarin je met KPN moderator @Jasper al langer in gesprek bent. Een tweede topic maakt het alleen maar onoverzichtelijker en zeker niet sneller.

Heb je de gesuggereerde diagnose/mogelijke oplossing in dat andere topic nog niet geprobeerd? Werkt het zonder VPN wel? Regeer aub in dat andere topic.