Skip to main content

Ik kan niet inloggen in mijn webmail. Ik kom wel in ‘Mijn KPN’ en heb zoals de instructies aangeven al een paar keer mijn wachtwoord gereset met mijn KPN ID. Nog steeds lukt het niet om dan in te loggen op webmail.

Ik krijg steeds de foutmelding: ‘Deze gebruikersnaam en/ of wachtwoord is niet bekend. Wachtwoord vergeten? Klik op 'Wachtwoord vergeten'.’

Hoi @PeeJee Welk wachtwoord heb je dan gewijzigd? Je KPN ID wachtwoord of je e-mailaccount wachtwoord? Dat zijn twee verschillende dingen.

Log in (met KPN ID) op pagina KPN email settings dan kan je daar je e-mailaccount wachtwoord wijzigen.


Ruud, bedankt voor je antwoord. Wel jammer dat ik hiervoor geholpen moet worden door iemand op een forum omdat de uitleg van KPN zelf onvoldoende duidelijk is.

En beste KPN, stop met die letterlijk achterlijke chatbot. Die weet uiteindelijk niks en gaat vervolgens om al je persoonlijke gegevens vragen terwijl je al met je KPN ID ben ingelogd. Heel irritant!


Dag @PeeJee, graag gedaan. Kan je nu weer inloggen in de webmail? Ben je al naar de nieuwe webmail overgezet?

Hier op het forum is veel informatie te vinden en er zijn veel “ervaringsdeskundigen” actief, de chatbot doet een (heel vaak) beperkte poging om de simpele vragen af te handelen. Tot irritatie van velen “begrijpt” de bot het helaas vaak niet.

 


Hallo @PeeJee, welkom op het KPN forum. Leuk dat je hier je vraag stelt.

Dat klopt, de chatbot geeft niet altijd dé gewenste oplossing. We geven hem dit jaar een studiebeurs,  zodat zijn opleidingsniveau stijgt en uiteindelijk ‘slimmere’ antwoorden geeft ;) 
Voor nu functioneert hij voldoende om de wat makkelijkere vragen te beantwoorden. En is het een goed middel om je door te routeren naar de juiste chatmedewerker. Hij vraagt alle benodigde persoonlijke gegevens alvast uit, dat scheelt tijd met een echte medewerker.

Zo te zien heeft RBxx je perfect geholpen. Zoals gezegd, hier vind je veel informatie en staan ervaringsdeskundigen klaar om te helpen.

Is het gelukt? 


Reageer