Skip to main content

Kan zelf gemaakte map niet zichtbaar maken in webmail en ook niet verwijderen uit KPN webmail.

Mapnaam is lichtgrijs en cursief.

In Outlook is deze map ook niet zichtbaar en in Mail (iPad) is de map wel zichtbaar maar niet te wijzigen/ verwijderen.

Wat kan /moet ik doen om deze map te verwijderen?

 

Hmm, dit is wel een beetje gek @MvdSH, ik ga deze situatie even voorleggen aan de email-mensen!

Zou je daarvoor het betreffende email adres én de naam van deze mailbox willen noteren in het opmerkingsveld van je profiel en hier een seintje willen geven als je dat hebt gedaan?


Ik heb nog geen reactie van je gezien @MvdSH en hoop dat dit inhoudt dat het inmiddels gelukt is om de map te verwijderen. Mocht je toch mijn hulp nog kunnen gebruiken, zou je dan je profiel nog in willen vullen?


Het is nog niet gelukt om het op te lossen. Heb het profiel bijgewerkt, zoals gevraagd.

hopelijk kunt u aangeven hoe ik de betreffende map (die cursief en licht grijs is) verwijderen


Dank, ik heb de situatie voorgeschoteld aan iemand van de email afdeling en hoop dat die een oplossing heeft. Je hoort van me zodra ik meer weet!


Hi @MvdSH, zou je eens kunnen kijken of je de map nu weer kunt benaderen? Kan zijn dat het nodig is om even opnieuw in te loggen in de Webmail, mocht je nog ingelogd zijn :slight_smile:


Beste Marja,

het is opgelost. Bedankt voor jullie snelle (re)actie.


Aah helemaal super!

Bedankt dat je het direct even laat weten :blush: