Skip to main content

Hoe en waar kan ik me kan aanmelden voor de mail van campagne@kpn.com. Onze dochter krijgt deze mails wel waardoor ze bijvoorbeeld ook weet wanneer we een extra film kunnen zien of ziggo sport kunnen ontvangen. Helaas krijgen wij zelf hier geen bericht van

Hoi @aliepr ! Dat is inderdaad wel handig als je bepaalde acties niet wil missen. Ik zou je eerst willen aanraden om eens een kijkje te nemen in MijnKPN . Je klikt dan vervolgens eerst op het kopje "Profiel” rechtsboven en vervolgens op "Privacyinstellingen”. Zou je daar willen kijken of er een vinkje staat bij E-mail? Daarnaast kun je voor de laatste nieuwtjes van KPN ook een kijkje op deze pagina nemen. 


Hoi @aliepr ! Dat is inderdaad wel handig als je bepaalde acties niet wil missen. Ik zou je eerst willen aanraden om eens een kijkje te nemen in MijnKPN . Je klikt dan vervolgens eerst op het kopje "Profiel” rechtsboven en vervolgens op "Privacyinstellingen”. Zou je daar willen kijken of er een vinkje staat bij E-mail? Daarnaast kun je voor de laatste nieuwtjes van KPN ook een kijkje op deze pagina nemen. 

Hallo @Remco_ ...bedankt voor je reactie maar er staat een vinkje bij e-mail. Ik krijg ook wel mail binnen alleen dit soort mailtje meestal niet...vond het een beetje raar. Zit er nog verschil in of je zakelijk of prive bent?


Dat zijn inderdaad wel verschillende portfolio's Alie maar je zou nog even kunnen proberen om dat vinkje weg te halen en dan weer opnieuw te plaatsen. 


Dat zijn inderdaad wel verschillende portfolio's Alie maar je zou nog even kunnen proberen om dat vinkje weg te halen en dan weer opnieuw te plaatsen. 

Hallo @Remco_  ik heb het vinkje weg gehaald en opnieuw geplaatst, dus ben benieuwd of dit werkt. Bedankt voor je reactie


Top! Dan wens ik je een fijne avond en post gerust nog even een bericht als we iets voor je kunnen doen 🙂 .


Reageer