Skip to main content

Ik wil een klacht indienen wegens het arrogante gedrag van de telefoniste. Ik heb bij mijn provider die ik nu heb nummer behoud gedaan. Maar wat doet de KPN sluit mij af zonder mij te verwittigen nu krijg je je nummer niet terug die ik al 20 jaar heb. Dan de telefoniste die er helemaal niets van begrijpt dom mensen die geeft mij de schuld dat ik het niet heb aangevraagd zij moet het eens een goede opleiding hebben. Omdat zij niet tegen kritiek kan heeft zij de telefoon gesprek verbroken moet dit nu de grote KPN zijn die zo'n opleiding geeft als je geen gelijk krijg verbreek de verbinding en nog zo brutaal zijn om een rekening te sturen omdat ik de rekening van de KPN geblokkeerd heb want in het verleden hebben zij geld van de rekening gehaald toen ik nog geen verbinding had hoe brutaal kan je zijn om mensen zo van hun geld af te pakken. Deze mail word ook door gestuurd naar de consumentenbond dus haal het er niet af wat ik heb het opgeslagen.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Welkom op ons KPN Forum @Yerleurgesteld! Als je al 20+ jaar hetzelfde nummer hebt, dan kan ik me voorstellen dat je die graag wilt behouden. Wat daar is misgegaan is mij nog niet helemaal duidelijk, maar het klinkt vrij definitief. Kan ik er nog voor je naar kijken? Of is het goed zo? 
Ik zal een klacht voor je indienen over de manier waarop we je tewoord hebben gestaan. De ervaring die je gehad hebt, is absoluut niet de bedoeling. Wanneer heeft dit gesprek plaatsgevonden? Dan weet ik wie ik moet hebben. 


Dit gesprek is plaats gevonden op Donderdag 29 Jullie of op 30 Jullie. Op verzoek van Budget  want die kreeg het nummer niet omdat het was afgesloten


Ik kan het contactmoment niet vinden @Yerleurgesteld. Gaat het om het nummer dat je ingevuld hebt in je profiel: 06******32?  Dit nummer is nog actief bij ons. Â