Skip to main content

de telefonische dienstverlening bij storingen is verschrikkelijk slecht!

Ik heb op 11 Maart j.l. bijna 2 uur met een medewerker aan de telefoon gezeten , toen nog geen oplossing, gebruik moeten maken van plaatselijk IT bedrijf, bleek de Google Chrome ook naar de Filistijnen. Tweemaal gebruik gemaakt van de sessie mogelijkheid, zonder resultaat! Eerste maal met “de jonge *** “, de tweede maal met “Bikh ***”Beiden bleken Outlook nauwelijks of niet te kennen!

Als KPN iemand aan de telefoon zet om klachten te verhelpen, zorg dan dat deze persoon kennis van zaken heeft en niet alleen maar vriendelijk is!!!!!

Ik ben al 20 jaar klant bij KPN met een groot pakket, als het zo doorgaat dan wordt ons abonnement spoedig opgezegd ! En nog geen verontschuldiging voor het gebrek aan oplossingen !

 

 

 

@kasteren42 Welkom op het forum. 

Wat vervelend dat je problemen hebt gehad met Google Chrome en Microsoft Outlook. Beide producten zijn echter niet van KPN, op het moment dat hierbij iets mis gaat dan helpen ik en mijn collega's op basis van "best effort". 

We doen dus ons best om het op te lossen, mocht dit niet lukken dan wordt er vaak verwezen naar de fabrikant van de software, in dit geval dus Google en Microsoft. 

Voor producten van KPN kun je uiteraard volledige ondersteuning verwachten.