Skip to main content

Waar kan ik dan een klachten mail heen sturen

Ā 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

@MvdaĀ U kunt alleen bellen met 0800-0402, chatten of via het forum een bericht insturen. Als u op Ć©Ć©n van deze manieren niet geholpen kan worden of u blijft ontevreden, dan kunt u op de website een klacht indienen. Dit natuurlijk als alle overige manieren niet hebben geholpen.


Zelfs dat helpt niet


Waarmee kunnen wij u helpen?


Nou ben al een geruime tijd ontevreden over het internet en de service hoe dit probleem niet verholpen kan worden.

volgens mij moet dit heel makkelijk kunnen.

Ā 


Als u iets meer context geeft kunnen wij als klanten en de medewerkers van KPN meedenken.


Beste KPN Klantenservice,
Hierbij wil ik een officiele klacht indienen voor de handelingen tijdens gespreken met problemen met mijn huidige abonnement.
Na 6x te hebben gebeld hoop ik dat jullie inzien dat dit niet de methode is om met klanten om te gaan die vragen om support maar niet krijgen. Ik zal dan ook mijn frustratie uiten in een opsomming hieronder.
1)Ā Ā  Ā Mijn huidige router die ik heb val regelmatig uit zodat ik geen wifi heb voor de kinderen en ook voor mijn vrouw en mijn eigen werkzaamheden op de laptop / Ipad.
2)Ā Ā  Ā De router die ik heb staan wordt soms te warm zodat ik er een ei op kan bakken waarbij ik geloof en te lezen op internet dat dit brand kan veroorzaken. Mocht er iets gebeuren is KPN dan verantwoordelijk hiervoor.
3)Ā Ā  Ā Tijdens gespreken met support wordt gewoon leuk aangeven niet ons probleem, ja sorry niet ons probleem slechte wifi, we weten het niet en de monteur die gestuurd wordt is nog nooit geweest helaas.
4)Ā Ā  Ā Hierdoor hebben wij zelf kosten gemaakt om een duurder abonnementen te nemen mobiel zodat indien nodig wij hotspots kunnen maken en door kunnen werken en de kids wifi hebben. Dit is eigenlijk een super rare filosofie voor ons en denk ik ook voor KPN.
5)Ā Ā  Ā Het laatste gesprek wat ik had was om huidige afspraken zijn van 2016 om te bekijken wat mogelijk was. Helaas zei de medewerker er is niks mogelijk waarbij ik aangaf dan maar ziggo. Meneer succes verder en ik dacht wat gebeurd hier aan de lijn.
Ik hoop dat bovenstaande nu echt wordt op gepakt door een manager klantenservice die mij terug gaat bellen hierover anders zijn jullie een klant kwijt en ga ik dit ook delen met vrienden die ook KPN hebben.
Mijn voorstel is heel makkelijk uit te voeren denk ik zelf:
Nieuw abonnement met twee wifi versterkers mijn twee mobiele abonnementen samenvoegen in een pakket. Hierbij kijken wat mogelijk is qua zenderpakket wat ik nu heb. Vaste telefoonlijn behouden.Ā 
Met een normaal gesprek zouden we verder komen dan alle frustratie die ik nu in deze mail zet.
Ā 


Op het forum helpen klanten elkaar en kunnen medewerkers meekijken. Bellen zullen zij niet snel doen. Hieronder de link om een officiƫle klacht in te dienen.

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen.htm

Als u profiel volledig is ingevuld, kunnen medewerkers ook achter de schermen meekijken en met u naar een oplossing zoeken.

Ā 


Bedankt jeroen


@MvdaĀ Welkom op ons KPN Forum! Fijn dat je ons gevonden hebt. Ik vind het vervelend om te horen dat je een slechte ervaring hebt met onze klantenservice. De punten die je geeft moeten we serieus nemen en kijken hoe we dit voor je kunnen oplossen. Omdat mijn reactie vrij laat is (excuses, het is hier momenteel erg druk), vraag ik me af of je je klacht al hebt ingediend en een collega hebt gesproken. Als ik nog iets voor je kan betekenen, dan hoor ik het graag!Ā KunĀ je in dat gevalĀ je gegevens invullen in je profiel? Dan kan ik meekijken:sunglasses: .


Reageer